Şiddetli Geçimsizlik Boşanma Dilekçesi Örneği
-
……..AİLE MAHKEMESİ SAYIN HAKİMLİĞİNE
…………….-Tedbir Nafakası İstemlidir.-
DAVACI :
VEKİLİ :DAVALI :
DAVA KONUSU :
1) Şiddetli Geçimsizlik Nedeniyle Tarafların Boşanmalarına;
2) Müşterek çocuğun velayetinin Müvekkile verilmesine;
3)Müvekkilin yanında olan müşterek çocuğu için 500,00 TL TEDBİR NAFAKASI olarak, kararın kesinleşme sonrası için ise her ay iştirak nafakası olarak davalıdan tahsiline;
4) Müvekkile için, davalı aleyhine 40.000,00 TL manevi tazminata hükmedilmesi istemidir.AÇIKLAMALAR :
1. Taraflar, …./…./……… tarihinde evlilik yapmışlardır. Bu birlikteliklerinden …….. isimli çocukları olmuştur.
2. Müvekkil, bir eş olarak üzerine düşen tüm sorumlulukları yerine getirmesine rağmen, evlilik sonrası davalının müvekkile karşı olumsuz kişiliği ortaya çıkmıştır. Kültür farklılığı, mizaç uyumsuzluğu baş göstermiştir. Davalı asabi ve geçimsiz bir kişiliği vardır. En küçük sorunları bile büyütmüş, kavga ve tartışma ortamı yaratmaya başlamıştır. Müvekkile karlı hiçbir saygı göstermemiş, müvekkilin kişiliğine ve saygınlığına karşı ağza alınmayacak küfür ve hakaretlerde bulunmuştur. Bu tür küfür ve hakaretlere toplum içerisinde de sürdürmüştür. Davalının müvekkile hakaret ettiğini bir çok kişi duymuştur.
3. Davalı bu hareketlerini yalnızca müvekkile karşı değil, müvekkilin dost ve akrabalarına karşı da sürdürmüş, onlara karşı tavır takınmıştır, müvekkili toplum içinde rencide ve küçük düşürmüştür.
4. Müvekkili zor durumda bırakması, yemek yapmaması, çocuğa ve kendisine karşı ilgisizliği hatta çocuğun kirli hazır bezlerini bazen çöpe atmaktan bile imtina ederek yatak odasında bir köşeye atması… İşi olmadığı halde bazen eve geç saatlerde gelmesi, birkaç kez eve uğramaması ve nerede olduğu konusunda bilgi dahi vermemesi, yatakta dahi cinsel anlamda müvekkile olumlu yanıtlar vermemeye başlaması, bu ve benzeri nedenlere rağmen evlilik birliğini çevrenin telkiniyle ve ileride düzelir umuduyla devam ettirme sabrını müvekkil göstermeye çalışmıştır.
5. Davalı, en son olarak kişisel eşyalarını da alarak müşterek konutu terk etmiş ve anne- babasının evine gitmiştir. Araya giren dost ve akrabaların teşebbüslerine rağmen müşterek konuta dönmemiştir.
6. Davalı evliliği süresince müşterek çocukla ilgilenmemiştir. Evi terk ederken de müşterek çocuğu komşuya bırakmıştır. Çocuğun velayetinin müvekkile verilmesi, çocuğun yararına olacaktır.
7. Küçüğün bakım, iaşe, giyim ve her tür gideri için davalının da katkı sunması gerektiği yasa gereğidir. Müvekkilin yanında olan müşterek çocukları ……. için 350,00 YTL TEDBİR NAFAKASI olarak, kararın kesinleşme sonrası için ise her ay iştirak nafakası olarak davalıdan tahsiline karar verilmesini talep ediyoruz.
8. Müvekkil davalı ile evlenirken büyük bir mutluluk duyarak evlenmiş, eşine büyük bir değer vermiş ve evliliğinin bir ömür boyu mutlu ve huzurlu bir biçimde süreceği inancı ve hayalini beslemiştir. Ancak davalının yapmış olduğu olumsuz hareketler, müvekkilin hakaretlere maruz kalması ve toplum içersinde küçük düşürülmesi, müvekkilin tüm gayretlerine karşın davalının habersiz ve sebepsiz olarak evi terki, müvekkilde büyük bir hayal kırıklığına neden olmuş, müvekkil üzüntü içinde psikolojik çöküntüye girmiştir. Davalı tarafından oluşturulan ve müvekkilde oluşan manevi keder, üzüntü, moral bozukluğunu kısmen de hafifletmesi amacıyla tamamen kusurlu olan davalıdan 20.000,00 YTL manevi tazminat talep etme zorunluluğu hasıl olmuştur.HUKUKİ NEDENLER : İlgili mevzuat hükümleri
DELİLLER : Nüfus kayıtları, Tarafların sosyal ve ekonomik durumlarının
araştırılması, Tanık beyanları ve her tür kanıt
.
SONUÇ : Açıklanan nedenler, göz önüne alınacak ve oluşacak durumlar ışığında ;
1) Müvekkilin evlilik birliğini devam ettirme durum ve ihtimali kalmadığından Şiddetli Geçimsizlik Nedeniyle Tarafların BOŞANMALARINA;
2) Müşterek çocuk ………………….’ın velayetinin Müvekkile verilmesine;
3) Müvekkilin yanında olan müşterek çocukları ……………… için her ay 500,00 TL TEDBİR NAFAKASI olarak, kararın kesinleşme sonrası için ise her ay iştirak nafakası olarak davalıdan tahsiline;
4) Müvekkil için, davalı aleyhine 40.000,00 TL manevi tazminata hükmedilmesine;
5) Yargılama giderleriyle, Avukatlık ücretinin dahi davalıya yükletilmesine karar verilmesini davacı vekili olarak talep eder, saygılar sunarım. …/…./……Davacı Vekili
Av………………………..Ekler:
1)Vekaletname
2) Nüfus kayıtlarıDilekçenin Word Dosyasına Ulaşmak İçin Tıklayınız…
Bu yazıyı beğendiyseniz, lütfen yandaki butona tıklayınız --->



03 Mayıs 2010 pm31 15:49
çok güzel site teşekkürler
28 Eylül 2010 pm31 18:58
allah yardımcımız olsun bende 4 aylık ewliyim delice severek ewlendim 4 sene çıktım ewlendikten sonra sanki başka tanımadığım bir adamla ewlendim ailem hiç istememşti ben herkesi karşıma aldım ama pişmanım kendinden başka hiç kimseyi düşünmeyen para uğruna deli olan sarhoş kocalık nedir bilmeyen karısına sahip çıkamayan bir zavallıyla evlenmişm şuanda ayrıyım dava açıcam nekadar zor bi durum oyüzden bu siteler bakıorumda herkesin ne derdi varmış sadece benim var derdim sanırdım
18 Ekim 2010 pm31 10:02
AVUKATSIZ ŞİDDETLİ GEÇİMSİZLİK DİLEKÇESİ NASIL YAZILIR . ÇOCUĞUMUZ YOK.
28 Kasım 2010 pm31 20:11
bende 3 ay çıktım daha sonrada kaçarak evlendim ailemi tüm herkezi karşıma alarak ama eşim çooook degişti sanki benim sevdigim adam o degildi bana karşı hiç ilgisi yok üstelik bitanede dünyalar tatlısı bir kızımız var ne yapsam ne etsem bilmiyorum çoçuguma kıyamıyorum başka bişey yok beni baglayan koçaman aşk bittiyo heralde artık bana bi akıl verin ne yapım 20 aylık evliyim
25 Aralık 2010 pm31 15:46
inanır mısın okurken ben yazmışım sandım. aynı durumla karşı karşıyayım.. dört aylık evliliğim bitmek üzere..üzgün kırgın ve şaşkınım.. her şey nasıl bu hale geldi anlayamıyorum.. Allah senin de yardımcın olsun.. hakkımızda hayırlısını versin inş
26 Aralık 2010 pm31 13:09
eşim beni aldatıyo.ama inkar ediyo.boşanmak istiyorum birde kızım var.dava nasıl açılır bilmiyorum.ayrıca avukat tutacak paramda yok.bana yardımcı olabilirmisiniz?
28 Aralık 2010 pm31 07:01
size bir konuda bişey danışmak istedim eşimle şiddetli geçimsizlik yaşıyoruz 1senedier ve ben 7aydır eve gitmiyorum bütün ihtiyaçlarını karşılıyorum ama 2tsane çocugumuz var boşanma davasını açtım 3ay aynı evde kalmadığını kanıtladığın taktirde direk boşanıyormuşsun doğrumudur…
03 Ocak 2011 pm31 08:34
MRB EŞİMLE ANLAŞMALI BOŞANMA DAVASI AÇACAĞIZ. FAKAT MADDİ NEDENLERDEN DOLAYI AVUKAT TUTAMIYACAĞIM. DİLEKÇE YAZMAK İSTİYORUM. ÇOCUĞUMUZ YOK VE BU 2 AÇILAN DAVA OLACAK. BİRİNCİSİNDE DURUŞMANIN SADECE BİRİNE BEN GİTTİM EŞİM HİÇBİRİNE GİTMEDİ HAMİLE OLDUUM İÇİN VAZGEÇTİM FAKAT EŞİM NEDENİYLE BEBEĞİMİ KARNIMDAYKEN KAYBETTİM. NAFAKA EŞYA VS HİÇ BİRŞEY İSTEMİYORUM. SADECE BOŞANMAK İSTİYORUM. YARDIMLARINIZI RİCA EDERİM
12 Ocak 2011 pm31 22:16
3 yıllık evliyim sevdiğim adamla evlendim sanmıştım bir canavarla değil bende boşanacam ama çok üzgünüm çokkk
16 Ocak 2011 pm31 12:52
15 aylık evlıyım 1 ay once davayı açtım hala celp gelmedı ne zaman gelır bılgınız varmı?
20 Şubat 2011 pm31 20:49
Bir buçuk yıllık evliyim.Bu süreçte eşimden nefret ettim ve boşanmak istiyorum.Ailem boşanmaya karşı çıkıyor çevreye karşı ne deriz diye.İki aylık kızım var.Ne yapacağımı bilmiyorum.
22 Şubat 2011 pm31 09:26
cidden herkesin bir derdi var..ben de boşanacağım..karımın şahsıma ve aileme ettiği küfürler ve annesinin ikide bir gelip apartmanın önünde küfür etmeler artık canıma tak etti..Allah belalarını versin.ama işte olmuyor her şey bir çırpıda olmuyor..ortada küçük 18 aylık bir kızım var ve annesi şimdide göstermemeye başladı..
13 Mart 2011 pm31 23:46
ADAŞIM BENİM ADIMDA SEVGİ.BENDE 4 SENELİK EVLİYİM 7 AYDIR ANNEMLERDEYİM 4 YAŞINDADA KIZIM VAR.KAYNANAMLA OTURUYORDUM.GÖRÜMCEM EVLİYDİ AMA HER AN BİZDEYDİ.SORUMSUZ İÇKİ KADIN HERŞEY VARDI AMA HERKEZİN DERDİNİ OKUDUKÇA ŞÜKREDİYORUM.ÇOK ZOR ŞANSLISIN ÇOCUĞUN YOK.ALLAH YARDIMCIN OLSUN CANIM
13 Mart 2011 pm31 23:49
UMARIM ŞAHİTLERİN VARDIR.AVKT TUTMAYA GÜCÜN YOKSA BARODAN TUT.ALLAH YARDIMCIN OLSUN
29 Nisan 2011 pm31 09:44
ben üc senelik evliyim esımle severek herkesı karsıma alarak evlendım esımın 2 karısıyım borcu var dıye elımde avcundakı herseyı verdım sımdı ınkar edıyo almadım dıye bosansam gıdıcek yerım yok ustune bıde dayaklar basladı 14 aylık bı oglum var ne yapacagımı sasırdım baana yardım edın
09 Mayıs 2011 pm31 21:55
dediğiniz doğruysa karaktersiz bi adammış. kalbinizde tartın. eğer herşeye rağmen devam edebileceğinize inanıyorsanız katlanın. bitti diyorsanız harekete geçin. şiddet suçtur ve eşini döven adam acizdir. onursuzdur. belki zor bi hayat yaşarsınız ama karşınıza hayırlı birisi çıkabilir. ben de boşanmak üzere olan birisiyle evlenmek için bekliyorum. olayı bilmeyenler benim bir ara bozucu olduğumu düşünürler. ama olayı bi bilseler hayatın ne kadar karmaşık ve can sıkıcı olduğunu görürler. eminim eşinden boşanmak isteyen birçok kadın ve erkek sabrediyor. susuyor. sabır hoş birşey ama bazen anlamsız. neden sabredeceksiniz? sabır göstermeyi hak etmeyen birisine tahammül etmek bence yanlış bir karar. belki doğru olan her ne olursa olsun ayrılmamaktır. bilemem. hayatta teksiniz. kadın da olsanız erkek de olsanız eşiniz destek olmuyorsa kimseden destek beklemeyin. ahlaklı ve onurlu bir şekilde ayakta kalmayı başarın. zor da olsa imkansız değil. Allah bi kapı kapatır bi kapı açar. yeter ki güvenin.
10 Mayıs 2011 pm31 15:21
Bende 11 aylık ewlıym görücü usulu ewlendik ama eşim dayak küfür kadın olaylarına çok girdi onun 2 ewliliyim beni ewden attı ne yapıcağmı bilmyrm çocugum yok.dawayı açmış ama boşandıktan sonra mağdur olmak istemyrum ne yapabilirim?
11 Mayıs 2011 pm31 10:01
mrb bana boşanma dawası açıldığını ınternet üzerinden nasıl öğrenebilirim?
16 Mayıs 2011 pm31 09:21
merve hanım e devlet şifreniz varsa bununla öğrenebilirsiniz.bende boşanma davasını 2006 senesinde acmıştım daha 2010 senesinin12. ayında yeni boşanabildim allah kolaylık versin her iki taraf icinde cok kötü bir olay bu boşanma davaları insanı cok yıpratıyor.
18 Mayıs 2011 pm31 10:43
merhaba ben 33 yaşındayım 10 yıllık evli 2 çocuk annesiyim çocuklarım 8 ve 9 yaşlarında 2 erkek çocuğu severek evlendim ancak 10 yıllık evliliğim boyunca hep bi gün düzelirmiyiz diyerek sabrederek yaşadım en büyük sorunlarımız eşimin ailesine olan düşkünlüğü ve savurganlığı eşim 6 kardeşin en küçüğü ancak hepisine biz yardım etmek zorundayız bende sabah 8 akşam 5 çalışan memur olunca ve 2 çocuğu büyütürken kimseden yardım destek görmeyince zoruma gidiyor başkalarının yükünü çekmek 3 sene evvel 6 yıllık vade ile kredi kullanarak bi ev aldık ev benim üstüme çektiğim kredide benim üstüme aldığım maaş 1300tl. ödediğim taksit 1200 tl. eşim bana çocuk gibi harçlık veriyor beni herşekilde kontrol ediyor ancak ben kendini sorguladığımda tartışmıyor bile tesadüf eseri yüklü miktarda kredi çektiğini öğrendim ancak ne yaptığı ne için çektiği konusunda tartışmıyor bile ve bu bizim yaşadığımız ilk mesele değil daha önceki senelerdede ailesi eşimi yüklü miktarlarda borçlandırmıştı ve tesadüf eseri sonrasında öğrenmiştim kavgalar tartışmalar sonrasında hep sabrettim ama artık yeter eşime güvenimde sevgimde saygımda bitmiş durumda ve boşanmak bu evlilikten kurtulmak istiyorum. Ancak kredi borcumdan dolayı avukat tutamıyorum neler yapmam gerektiğini ve neler yaşayacağım konusunda bilgi verirmisiniz mesela çocuklarımla beni tehdit eder herzaman istemiyorsan çekemiyorsan daha kapı der çocuklarım yüzünden hırpalanmak istemiyorum ben bir anneyim bu güne kadarda onlar için dayandım zaten… Evimizi birlikte aldık ama kredisinide ben ödüyorum sıkıntısınıda ve en ufak bir kavgamızda satalım paylaşalım diyor 3 yıldır çektiğim sıkıntıyı ben bilirim dahada kredinin bitmesine 3 yıl var yok parasına satamam bide ben dediğim gibi kredi ödüyorum borçluyum boşanma davasını açarsam çekişmeli olacak büyük ihtimal sonunda nafaka alabilirmiyim lütfen acil bilgi verirseniz memnun olurum…
24 Mayıs 2011 pm31 06:45
bende 4 yıllık evliyim birtane 3 yaşında oğlum var.Eşim o kadar saygısız ki küfür,kavga,saygısızlığı bitmiyor.Öldürcem diye kaç defa üstüme yürüdü.Artık saygı kalmadı tabiki bendede sevgi ne yapacağımı bilmiyorum.Böyle sabredermisin deseniz böyle evlilik yürümez çünkü maddiyata çok düşkün herşeyi benden bekliyor bütün ihtiyacları karşılıyorum 12 saat çalışıyorum çocuga annem bakıyor ama yinede sen napıyosun kadınmısın sen diyor bana.Bıktım gerçekten artık sabır bendede kalmadı kişiliğim değişti sizce ne yapmalıyım…
25 Mayıs 2011 pm31 11:19
slm herkese allah her kuluna yardım etsin bende eşimle anlaşamıyorum artık nefret ediyorum sürekli gizli saklı işçeviriyor ögrenince sanane diyor işin kötüsü avukat bile boşanmamızı istemiyor eşiden nefret ediyorum çok zor durumdayım
26 Mayıs 2011 pm31 09:37
bende eşimin bana olan sevgisine güvenerek evlendim ama evlenince sanki kendime bir kadın değil erkek kardeş aldım. sağolsun çok iyi bir insan ama kadın değil. sadece iyi bir dostdu artık oda değil.bide ara sıra canı isterse ütümü yapar.beraber yatmayız bile 10 yıldır ve ben hala onun sevgisine salak gibi saygı gösteriyom. ama şimd,karar aldım ve bende ayrılacağım. ama nasıl olacak inanin bende bilmiyorum hayatımda en değer verdiğim evlilik kurumu benim için artık bitti.hep kadınlar yazar bu şeyleri bu sefer de bir erkek den duyun dedim.
01 Haziran 2011 pm31 21:32
Kendinizi evli kalayım diyerekten kullandırmayın.Kendinize saygınız olsun ki başkaları size iyi davransın!!!Size kötü davranan, kullanan bir eşiniz varsa malı, mülkü, çocuğu düşünmeden derhal ayrılın. Hayat çok kısa.Çocuklar da mutsuz bir annenin mutsuz bir babanın mutsuz çocukları olacaklardır bunu hiç unutmayın.Kendiniz nasıl mutlu hissedecekseniz öyle yaşayın. Tabi başkalarına zarar vermeden. Örneğin ayrılır ayrılmaz gidip de başkalarını yuvalarını yıkmayın.Çünkü yeni boşanan insanlara evli erkekler çok yanaşır, sakın bu tuzaklara düşmeyin.Allah yardımcınız olsun.(Not: Benim karım uyuşuk, benim kocam eskisi gibi ilgili değil gibi sudan sebeplerle de yuvanızı bozmayın.Çünkü bulacağınız yeni kişiler de bir süre sonra o kıvama gelecekler!!!)
15 Haziran 2011 pm31 12:29
mrb bn 23 yaşındayım bir oglum var 4 yıllık bir evliliyim vrdı suan siddetli gecimsizlik ve saygısızlık nedeniyle boşanmak istiorum ama boşanmakla ilgili hiç bi bilgim yok nasıl dilekçe yazılr nereye basvurulur bilmiorum ve boşanmak için bir avukat tutmam gerekiomu tutmasam nolur maddi yönden bunu karşılayamm bir tane oglum için tazmınat alabilrmiym..!
16 Haziran 2011 pm31 06:19
bende yaşta kaçtım erken 1 sene çıktık 3 yıllık evliym 2 yaşında kızım var ama evlenmeden önceki adam degil sevdigim degil boşanmak için dava açıcam hemde şiddetli geçimsizlik allah yardımcımız olsun arkadaşlar
16 Haziran 2011 pm31 06:38
Merhaba Arkadaşlar,
Herkezin ayrı bir sorunu ayrı bir derdi var her ışığın altında binlerce dert var bunlardan biride benim.
Eşimle hiçbir sorunumuz olmamasına rağmen ailesi ile yaşadığım sorunlar beni artık çileden çıkarmaya başladı.Benim ailem evleni ,iki yıl olmasına rağmen elini hiç üstümüzden çekmezken hem maddi hem manevi sürekli destek olurken onun ailesi bırakın destek olmayı benim ailemden birini yolda gorduğunde konusmuyor bile. Eşimle konuştuk halledelim bunu dememe rağmen ailesine karşı hicbirsey yapamayacagını ve bunun boyle devam edecegini bildirdi. Şuanda cocugum yok ancak yarın birgün cocugum olduktan sonra neler yaşabileceğimi bilmiyorum. birazda aileler arası kültür farkı cok fazla ben ve eşimin arasındaki kültür farkıda öyle sanıyorum bir yerlerde anlattıklarımı anlamıyor.
İlk defa boşanma fikri kafamda ciddi anlamda yer tuttu sizlerden yardım istiyorum ne yapmalıyım.
ailesi sürekli bizden para bekliyor herşeyleri var iken beni sürekli ezme çalışması içindeler, ne evimde ne esyamda ne düğünümde bir kuruşları gecmedi ve benden hala destek bekliyorlar buna ek olarakta eşim hic sesini cıkarmıyor.
yardımlarınız rica olunur.
21 Haziran 2011 pm31 11:24
çok güzel yazmışsın ahmet kardeş…ben de eşime dayanamıyorum artık…dava açacam ama maddı gücüm yetersiz… ne yapsam bılemıyorum..yeni bir şans daha mı acaba?
21 Haziran 2011 pm31 20:23
SLM SENDE BENIM GIBI COCUK ICIN CEKI YORSUN ALLAH YAR DIM CIMIZ OLSUN
23 Haziran 2011 pm31 18:10
ben 22 yaşındayım 1ay önce evlendim evlendiğim geceden bu yana sorunlar arka arkaya birbirini takip etti, düğün gecesi kuzenimle oynadım die bana etmediğini bırakmadı beni kardeşim dediğim insana yakıştrmaya başladı,evliliğimin üçüncü günü bu tartışmalar yüzünden kavga ettik,hastanelik oldum, annemi aradğımda annem o evden gelinliğinle çıktın kefeninle girersin dedi, iiiice gözüm kararmıştı ilaç içtim, hem ilaç yüzünden hem aldğım darplar yüzünden ambulans geldi hasteneye kaldırıldım,daha sonraları dahada büyüdü tartışmalar, eve misafir geldiğinde bi çay vermeme bile müsade etmedi, kıskançlığı hastalık derecesinde bişi, sonra saygısıda kalmadı ağır sözlerde bulunmaya ve beni küçük düşürmeye aşağılamaya başladı, eve aldığı eşyaları yüzüme vurdu sana şunu aldım bunu aldım diyerekten, her seferinde aileme ve bana ağır laflar söleyip küfürler etmeye başladı, en sonunda babamın evine gelmeye karar verdim,sonra bana bu evde senin hakkın yok bir iğne dahi götürürsen polis çağırır seni hırsızlıkla suçlarım dedi, şimdi boşanmak istiyorum, babamın evine geldim,aramızda ne sevgi ne saygı kaldı, ama ailleler hala bizi bir arada tutmaya çalışıyolar, ailemin baskısı bi yandan çevreye ne deriz yüzümüzü öne düşürme die, inanın ne yapacağımı bilmiyorum nası avukat tutulur, dilekçe nası yazılır, ama şunu öğrendim şu haytta tek başınasın, eşin dostun akrabaların arkadaşların herkes boş, herkes senin mutluluğunda yanında oluyo, çok zor durumdayım yardımlarınızı bekliyorum, hapimizn allah yardımcısı olsun
23 Haziran 2011 pm31 18:41
ayrıca şunuda merak ediyorum anlaşmalı davaların boşanma sonucumu daha çabuk olur, şiddetli geçimsizlik yüzünden tek taraflı açılan davamı
25 Haziran 2011 pm31 15:46
insan ne umutlarla aile kuruyor arkadaşlar en zoruda bu umutların sen fedakarlık gösterdikçe karşı tarafın yıkmak için uğraşması oluyor ben 7 yıllık evliyim canımdan cok sevdiğim iki çoçuğum var biri kız bir erkek fakat kendine ve bana hayatı zindan eden bir kadın var ortada ailesinin her dediğini ayet kabul eden ve hiç tereddütsüz uygulayan cocuklarından habersiz benden habersiz hayatı aile yaşamına deger vermeyen biri 7 yıldır evliyim eş demenin ne demek olduğunu hala anlayamadım yarı şizofreni kafasından birşeyler kurup onu yaşıyor yalan bol ve kötüsü ailesine hiç olmamış olayları olmuş gibi anlaatıp inandırıyor yeter artık diyorum yeteeeeeeeeeer bir insan annesi ve babası istedi diye karnındaki çocuğu aldırırmı o cana kıyarmı bir insan neyi hakkediyorsa onu yaşar o iyi bir yaşamı hakketmiyor çocuklarım hariç herkese saygılar
28 Haziran 2011 pm31 22:45
tuçe cim tabiiki anlaşmalı evlilikler daha cabuk sonuçlanır hatta ilk duruşmada. tek taraflı ise bayan veya erkek diretir boşanmaz türlü sebepler çıkarırsa boşanmamak için 3 sene sonra dava zaten düşer boşanmış olursun
28 Haziran 2011 pm31 22:51
elifcim her şey para değil çok cüzi rakamla sadece harç parası veriyosun haklı çıkarsan davanda davalıya bile ödetiyolar şansa gelince kaç kere şans vermeyi düşünüyosun boşver
12 Temmuz 2011 pm31 17:35
aynen filiz ben sustum sen yerıme konuştun evet fikir arada geliyo gelınce yolum bu siteye düşüyosonra yok böyle şöyle saçmasapan bahanelerle kendını kandırıyosun olan boynunda gecmesını bekledıgın morluklar oluyo…ne bılıyım tekrar başa dönmeler sevmeler zor allah yardımcımız olsun kaldırabilecegımız kadarını versın bı de bebişim var 6 aylık kaldı ki zaman kımsenın maskesını düşürmeye yetmıyo bazen karsındakıne hayret edıyosun tam 10 yıl çıktım 1 yıllık evlıyım of of
17 Temmuz 2011 pm31 14:07
bende senin gibiyim krdeş
20 Temmuz 2011 pm31 09:13
TÜM ARKADAŞLARA RABBİM HAKLARINDA EN HAYIRLISI NE İSE ONU NASİB EYLESİN…
BENDE EVLENDİM VE BOŞANDIM…SEVDİM DEDİM,İYİ BİRİ DEDİM,MUTLU OLURUM DEDİM…
DEDİKLERİMİN ÜÇÜDE DOĞRUYDU. AMA SORUN BENDE OLDU BU SEFER. İÇİNİZDE BELKİ KENDİSİ SUÇLU OLUPTA EŞİNİ BOŞAYAN BEN VARIM SANIRIM. TARTIŞMALARI ÇOK BÜYÜTTÜM. EN UFAK BİR SIKINTIDA GEÇMİŞ MESELELERİDE GÜNDEME GETİRDİM, VE MEVCUT OLAN DURUMU DAHADA BÜYÜTTÜM. BENİ HEP KORUDU KOLLADI. AİLESİNE KARŞIDA BENİ SAVUNDU,SAHİP ÇIKTI. BANA İYİ DAVRANDI,HEP BEN BAĞIRDIM O SUSTU. BEN KÜSTÜM HAKSIZ OLDUĞUM HALDE, HEP O GELİP BARIŞMAYA ÇALIŞTI HAKSIZMIŞ GİBİ. BİRAZDA BENİM ŞIMARIKLIĞIMDAN OLDU SANIRIM BU YAŞANANLAR. EN SONUNDA BENİ DÖVDÜ VE BENDE BOŞANMA DAVASI AÇTIM…
BURAYA KADAR SORUN YOK, ASIL SORUN BUNDAN SONRA BAŞLADI…
BEN ARKAMDA AİLEM AKRABALARIM ARKADAŞLARIM DAHİL BEŞYÜZ KİŞİ VAR ZANNEDERKEN MEĞER ALLAHTAN BAŞKA KİMSEM YOKMUŞ. BEN DÖNECEĞİM DEDİM DÖNDÜM TAMAM AMA SONRASINDA YAŞANANLAR HEP OLUMSUZLUKLAR…HER KAFADAN AYRI BİR SES ÇIKTI. HER SÖYLENEN SÖZ AĞIRIMA GİTMEYE BAŞLADI. SÜREKLİ ELEŞTİRİLEN BEN OLDUM. LOKMAMI SAYIYORLAR GİBİ GELDİ. ÖZ KARDEŞİM DEDİĞİMİ REDDETTİM EN SONUNDA. TÜM AKRABALARIMIN EŞYALARIMI PAYLAŞMAK, HEP HAKSIZ OLDUĞUMU SÖYLEMEK, HEP BİŞEYLERİ BECEREMEMİŞ BİRİ GİBİ YÜZÜME LAF SÖYLEMELERİ. KENDİ AİLEMİN SÜREKLİ YATTIĞIN YERDEN GEÇİNİYORSUN, BİZ GETİRİYORUZ SEN YİYORSUN DEMELERİ. SÜREKLİ BİR ASALAK GİBİ BAŞKALARININ ÜZERİNDEN GEÇİNMEYE ÇALIŞIP YAŞADIĞIMI SAVUNMALARI. GİBİ GİBİ BİR DÜNYA SAÇMA SAPAN ŞEYLER…
ŞU AN AİLEMDEN NEFRET EDER HALE GELDİM. ONLARDAN AYRI YAŞIYORUM. BAŞKA DUL BİR BAYAN ARKADAŞLA EV AÇTIM. ÇALIŞIYORUM VE HAYATA KARŞI TEK BAŞIMA MÜCADELE EDİYORUM.
SİZE TEK TAVSİYEM ŞU Kİ ; ASLA ESKİSİ GİBİ OLMAYACAK HİÇ BİR ŞEY. GERİ DÖNDÜĞÜNÜZDE O EVİN ÜVEY EVLADI OLACAKSINIZ. SİZ UNUTMAK İSTEDİKÇE GEÇMİŞİ HATIRLATACAKLAR. SÜREKLİ BAŞKALARININ HAYATLARINA BAKIP NEDEN BEN BÖYLE MUTLU OLAMADIM HAKETMEDİMMİ DİYECEKSİNİZ. ASLA BİRİLERİNE GÜVENEMEYECEKSİNİZ, ÇÜNKÜ GÜVENİP HAYATINIZI EMANET EDİP EVLENDİĞİNİZ KİŞİ SİZE YANLIŞLAR YAPTI, AİLEM DEDİKLERİNİZ SİZE YANLIŞLAR YAPTI. HAYATTA ÖZÜNÜZ OLAN KİŞİLERE BİLE GÜVENEMEZKEN EL OLAN KİŞİLERE ZERRE KADAR İTİMADINIZ KALMAYACAK… VE ASLA DAHA İYİSİ GELMEYECEK GİDENİN YERİNE…
BEN BU HALE GELDİM BUNLARI DÜŞÜNÜP BUNLARI YAŞIYORUM….
RABBİM HİÇ KİMSEYİ YUVASINDAN ÇOCUĞUNDAN HUZURUNDAN AYIRMASIN…SABRIN SONU SELAMETTİR… AMA DEĞİŞMEYECEĞİNE KANAAT GETİRDİĞİNİZ ÇOK CİDDİ SIKINTILAR VARSA KARŞINIZDAKİ İNSANDA , KURTULMAK EN İYİSİ… ÇÜNKÜ OLMAYINCA OLMUYOR… 3 YILDA OLMAYAN ŞEY 30 YILDADA OLMUYOR…
RABBİM HAKKIMIZDA HAYIRLISINI NASİB EYLESİN…
22 Temmuz 2011 pm31 13:24
ben 23 yaşında 6 yıllık evliyim bide kızım var çok severek evlendim ama artık canıma yetti bitti bu iş eşim yıllardır bana şiddet ve hakaretler uyguluyo ailemde kötü davaranıyo artık tahamül edemiyorum boşanma kararı aldım.ama yavrumu kaybederim diye korkuyorum onu kışkırtmasın yalan ynlış bana karşı doldurmasından korkuyorum ne yapıcağımı şaşırdım ama ailem bana yıllar önce demişti anlaşamazsın diye sevginin gözü körmüş gerçekten şimdi ise ne sevgi kaldı nede saygı hakkımızda hayırlısı olur inş.
24 Temmuz 2011 pm31 07:02
ben daha 20 günlük evliyim ve bu 20 günde eşimden tiksindim.. bunları hayal ederek evlenmemiştim, 3yıllık bibirliktelikten sonra evlendik ama olmayınca olmuyor.. bu 20 gunde aşk meşk hiç bişey kalmaı ne yapmalıyım ?
27 Temmuz 2011 pm31 14:37
sana diyeceyim tek şey var daha yolun başındasın eyerki ailen seni kabul eder arkanda duruyorsa hiç çekinmeden ayrıl ilerde büyük hatalar yapacagına şimdiden hata yap bence tabi bu benim şahsi fikrim …
27 Temmuz 2011 pm31 14:46
bak ben bunu okurken çok duygulandım gerçekten şimdi aynı durumda benim karım var bi hatta yaptı ben bu hatayı kabul ettim hatayı üzerime aldım eşimi çok sevmeme ragmen eşim başkaları ile tlf msj laşırken gördüm bunu görmezden geldim hata allaha mahsus deyil dedim affettim ama şimdi onlar bana sırt döndü ve beni suçladılar neymiş ailsesine çok güveniyormuş peki ben ayrılırsam elimdekilerini önlerine atarsam yada bu bozuk piskolojimle onlara daha farklı davransam elimdeki kanıtları afiş olarak oturdugu yere asarsam ne olacak bunları duşunmuyo oysa ama şimdi deli gibi dolanıyom sonuç çıkmasa onu ibret olsun diye hem ona hem ailesine ceza verecem ki sokakta dolaşamsınlar bunu yapmaya yeminliyim …
31 Temmuz 2011 pm31 16:38
allah hepimizin yardımcısı olsun okudukça iğrendim üzüldüm nefret ettim insanlardan….herkeste bi telaş bundan sonra napıcam ne edicem telaşı…hata hiçbizaman tek taraflı değil….
bende 2 yıllık evliyim görücü usulü evlendim…evlendiğim günden beri neler yaptı nelerr..balayına gittiğimde başlamış aslında sorunlar.şimdi geriye dönüp baktıkça herşey tüm sorunlar kademe kademe artmış.. başta üzüldüğüm şeyler o kadar basit gelioki artık….eşim sorunlu bi adamın teki.annesi küçükken ölmüş eşimin işte yuva görmeyen evlenince yuvanın kıymetini iyi bilir derlerdi şimdiyse nankör olur diyolar… ama biçok şey için çok geç kaldım…hertürlü eziyetini çektim.ailesi bi yandan eşimin sorumsuzlugu bi yandan canıma yetti.. eşim evlendikten 1 ay sonra başladı arkadaş sevdasına… etmediği hakaretler kalmadı herkesin yanındaa…arkadaşları yüzünden dayak bile yedim.güvenim hiç bizaman hiçkimseye zaten yoktu eşimi nette işletiyim dedim ölmüş annesinin üzerine yeminler etti inkar etti uzattım buluşmaya kadar vardı yolu tlf numarasını dahi verdi… arkadaşlarına bagırdığım için dayagını yedim annemin gözünün önünde…sabır sabır dedim.. belki düzelir umuduyla…çocugum karnımda öldü aslında şuan düşünüyorumda bi işaretmş o bize… hertürlü dayagını yedim gecenin bi yarıları camlar çerçeveler yerlerde.ailesine sıgındım bütün kabahati bende buldular daha doğrusu dnlemediler bile!!! sen bize niye gelmedin sen bize niye şunu getirmedin diye beni bastırmaya çalıştılar destek olmadılar.evin haline benim üstümün başımın yırtılmasına ve üstüne üstlük hamile oluşuma aldırmadan.şuan 2.ye hamileyim 8 aylık hamileyim….3 aylıkken yemiştim bu dayagıda.ilki düşük oldugu için 2.si problemli geçmişti.6aya geldim yine arkadaş sevdasına düştü yapmadıgı şey kalmadı…özel arabalarla eve ateş almaya gelir gibi girip çıkardı hemen.yada yemek yer gerekirse arkadaşlarınada hazırlatır öyle çıkardı..gitme yapma dedikçe kimin umrunda.sen hamilesin şu tipine bak şu haline bak hakaretler gidersen git şu halinle seni kim kabul eder annen baban hamileyken sana nasıl bakıcak sanki…. daha neler nelerr.o kadar yorgunumki bunları anlatırken…gel gelelim hamileliğimin 8.ayına… değişen hiçbirşey yok.baştada yazdıgım gibi sorunlar hergeçen gün biraz daha agırlaşıyo biraz daha artıyo… en sonunda telefonunda sürekli benden sakladıgı şifreli telefonunda isim yakaladım sordugumda dediği şey kız çok güzelmiş birlikte olmak için numarasını almış arkadaşından…. sizce daha ne yapıyımmm hangi bi derdini çekiyim… ama haklı bişey yapmamışşş sorun falan olamazmış bu!!! artık canıma tak dedi… çirkin değilim herkes imrenerek bakıyo bana herkes iltifat ederken bi kocamın gözünde kıymetim yok…ama sanırım ondan düşük seviyede olmadıgım için bukadar hakareti işittim…artık ne bunları çekicek gücüm var nede kaldırıcak dermanım varr…suan küsüz 2 yabancı gibiyiz evin içinde.istediği saatte gelir gider ben hamileyim bişeye ihtiyacım varmı yokmu şikayetim varmı umrunda bile değil…hamileyim die aıdsli muamelesi görüyorum resmen kocamdan…ne para bırakır ne bişey lazımmı die sorarrr…ona biçtiğim süre sadece 1 ay çünkü 1 ay sonra oğlum gelicek dünyayaaaa…tek dayanagım tek umudum olucak…ailem bakmasada ne pahasına olursa olsun bakıcam çünkü hatalı kim olursa olsun hayatımızdaki tek suçsuz günahsız olan çocuklarımız… ben gözümü tamamen kararttım ayrılmayıda kafama koydum!! evlendim balayında başladı 2yılımı geçtiğim şu günlerde hala aglamadıgım tek günüm yokk yeter artıkkkk… ben hayatımı zindan etmek için evlenmedim mutlu olmak için evlendimmm… benden uzak olsunda kimle olucaksa olsun….. hayatımdan bezdirdi… herkese sabır ve şans diliyorum arkadaşlarr kimse dört dörtlük değil ama biraz insaf hepimizin hakkı…
05 Ağustos 2011 pm31 21:55
SEVEREK EVLENDİM.7 AYLIK EVLİYİM EVLİLİĞİMİN 11.GÜNÜNDE TOKAT ATTI EŞİM NEDENİDE KENDİ İSTEĞİYLE SIRTINI KAŞIRKEN YANLIŞLIKLA KANADIĞI İÇİN TOKATI YEDİM.GENEDE KOCAMDIR DEDİM YUVAYI DİŞİ KUŞ YAPAR DİYE YOLA CIKTIM.YAPTIĞI YANLISTA DÜZGÜNCE KONUSTUM TAMAM DEDİ YAPMAM SİNİRLENİNCE BİDAHA BAĞIRIRDI.DIŞARIDA RENCİDE EDERDİ BENDE BİŞEY DEMEZDİM HATASINI ANLAYIP ÖZÜR DİLERDİ AYNI SEYLERİ 7 AYLIK EVLİLİĞİMİZDE TEKRARLADI DURDU.ŞUANDA AYRIYIZ BEN AİLEMİN YANINDAYIM.EVLİLİĞİMİN SÜRESİNCE KENDİSİNE DESTEK OLDUM MADDİ MANEVİ ÇALIŞMIYORKEN BEN ÇALISIP EVİ GEÇİNDİRDİM.SAHİPLENMEDİ BENİ TANIMADIĞIM MEMLEKETE GELİN GİTMİŞTİM COK ŞÜKÜR 3.SAHISLARLA SORUNUM YOK.ARKADASLARYLA TAKILIP SABAHIN 5;LERİNDE GELİRDİ SABAHLAYIP GELİRDİ.BENİDE BAYAN KUZENİNDE BIRAKIRDI ARKADSLARININ İŞİ OLDUĞUNDA ARABASIYLA GİDECEKLERİ YERE BIRAKIRKEN BENİDE YOL ARABASIYLA GÖNDERİRİDİ EVİMİZE BENİM HAYATIMA KARIŞAMASIN,CEP TELEFONUMU KURCALAMA AMA EŞİM BENİ KISTLARDI.CEP TELEFONUMU KARSITIRIDI KARSI CIKINCADA KAVAGA YAPARDI.SAYGIM VE SEVGİM BİTTİ 7 AY İÇİNDE AİLEMDE BEKLE DÜZELİR.GELSİN YANIMIZA İŞ BULALIM.BEN EŞİMİ SEVMİYORUMKİ NEDEN EVLİ KALAYIM AİLEM DUL KADINA İYİ GÖZLE BAKILMAZ DİYOLAR DESTEKLİYO ABLAM AİLEM YANLIS İNSANI SEVDİM EVLENDİM TEK HATAM BU!çok sükür çocuğum yok.YAZILARI OKUYUNCA BENDEN KÖTÜLERİ VAR ALLAH KİMSEYİ DARDA BIRAKMAZ BENİM EVLİLİĞİM BİTMEK ÜZERE BAŞKASNIDA DÜŞÜNMÜYORUM.
07 Ağustos 2011 pm31 20:42
3 yıllık evliyim. 1 senedir her gün kavga her gün kavga. ama bu sefer artık yetti. yarın avukata gideceğim.çekemeyeceğim kahrını.
09 Ağustos 2011 pm31 14:41
slm arkadaşlar yorumlarınızı okuyorumda şaşıyorum bu kadar kısa sürede alınan ayrılık kararları kolay olmasa gerek.bu durum nedir biz insanların acizliğimi yoksa yaşamakta bulunduğumuz ortam bozukluğumudur.gelelim bana 1998 de görücü usulüyle evlilik yaptım eşime yapmadığım fedakarlık kalmadı diye bilirim ama ne yazık 10 yıl dayandım şu an 3 yıldır ayrıyız kendi annesinde ben o keza ayrılmaya yanaşmıyor o yüzden dava açamıyorum avukatımda öyle diyor karşılıklı olsun diyor ama şu bir gerçek biz birimizi çok seviyoruz ama bu demek değil çekmek zorundayım çünkü olmayınca olmuyor.Kader Kısmet Ne Diyelim Hakkımızda Hayırlısı Olsun.
23 Ağustos 2011 pm31 09:11
Merhabalar boşanmak son çözüm olmalı ve bence boşanmanın asli nedenleri sadece işsizlik değil. Eşler arasında büyümeme ve olgunlaşmamadır. Bence Eşler olgunlaşmalı ve etrafındakilerle hareket etmek yerine eşler birbirini dinlemeli. Bayanlar sözüm size;
Eşinizi siz vezirde edersiniz-rezilde. Sizin elinizdeki birşey. Ancak gördüğüm kadarıyle genelde bacı ve kardeş ilişkileri hep eşler arasında baskın çıkmakta. Oysa huzurun en büyük etkeni ve mutluluğa çıkan tek yol, eşlerin olgunlaşması ve gelecek ile ilgili paylaşımları kendi aralarında çözüme kavuşturmalarından geçer.
23 Ağustos 2011 pm31 11:07
merhabalar…
hepimizin birbirinden farklı artık çekecek dermanızmın kalmadığı sorunlarımız var galiba. 1 senelik evliyim ama 1 sene sanki bir ömür gibi geçti. 1 sene içinde o kadar çöktüm o kadar yıprandım ki. ve benim evliliğim görücü usulu falan da değil de 3 sene anlaştık 2 sene niaşnlı kaldık yani toplamda 6 senedir hayatımda bu adam, 6 senedir tanıyorum, tanıdığımı zannediyorum. evliliğimin 11. günde gecenin bi yarısı beni bırakıp arkadaşlarına gitmeye başladı. bi arkadaş sevdasıdırgidiyor. benle değil de onlarla daha çok vakit geçirmek istiyor. ilk zamanlar gittiğinde ağlar yıpratırdım kendimi ama şu anda takmıyorum bile.iki defa hamile kaldım ve ikisi de burnumdan geldi. bi hamile sen misin, insanlar tarlada çalışarak doğuruyor.senle 9 ay işimiz var. kalk şunu yap bunu yap falan birinci galiba sinir stres ve üzüntüden ikinci de dayaktan gitti. o zamanlar çok üzülmüştüm hala üzülüyorum üzlmüyor değilim. ama kurban olduğum allahım sanki bir nakış gibi işlio herşeyi. yerli yerine oturtuyor. sinirinden kaprisinden bıktım desem yeri. sevmiyor muyum seviyorum hem de çok seviyorum. ama bir ilişki de anlayış saygı bitmişse devam ettirmenin bi anlamı kalmıo. kendi işi çok rahat işe gitmeden maaş alıo. ben sabah akşam it gibi çalışıyorum. eve gittiğimde her yer her yerde ne yorgunluğumdan anlıyor ne de başka. çamaşır yıka, yemek yap hep emir kipi. hayatımı baştan aşağıya değiştirmek istiyorum. ama nasıl yapacağım bilemiyorum.
27 Ağustos 2011 pm31 08:45
ben 7buçuk senelik bi birliktelikten sonra evlendim 11 ay oldu daha evlendiğimiz gece değişti adam 11 aydır yaşamadığımız saçmalık kalmadı şu an uzatmaları oynuyor ilk fırsatta boşanma davası açacağım ama o bunu yapamam zannediyor burnu kaf dağında hala bence sende uzatma düzelmez eşin ha20 gün ha 20 ay ha 20 yıl boşa ona zaman tanıma kendi zamanını boşa harcama ne demişler dertsiz aşım kaygısız başım 20 günde sana hayrı olmayanın bundan sonrada olmaz görünen köy kılavuz istemez vaktini boşa harcama allah yardımcın olsun
04 Eylül 2011 pm31 19:57
farkında olmalı insan,bir damla sudan yaratıldığının.
anne karnına bile sığmazken gün gelecek 2 m2 yere sığmak zorunda kalacağının fakında olmalı.BU NASIL BİR KUTSAL MÜESSESE HERKEZ ÇOK MUTSUZ.OLAN DA ARADAKİ ÇOCUKLARA OLUYOR.ONLAR TERTEMİZKEN ÇİRKİN BİR MUTSUZLUĞUN İÇİNE GİRİYORLAR VE HİÇ BİR SUÇLARI YOKKEN.KUL HAKKI YEMEK BÖYLE BİŞEY OLSA GEREK.YAZIK.ALLAH HERKEZE AKIL FİKİR SABIR VERSİN.
04 Eylül 2011 pm31 20:58
mrb.özge hanım durumunuza okadar uzuldumkı aglamaklı oldum dıyebılırım..bebegınızı allah sıze bagıslasın.guclu durusunuz benı sevındırdı ama bu yarı cocukmus bı durus sankı.ınsanların anne babaları cocuklarını bu durunlarda bırakmamalılar.anne babalar ne ıcın var?işte tam da bugunler ıcın var…ah o körolası etraf ne der,elalem ne der safsataları yokmu?…elalemın ne dedıgı senın codugunun acı cekmesınden daha mı onemlı?anne babalara seslenıyorum hatta yalvarıyorum,cocuklarınıza sahıp cıkın….ben de kotu gunde kımsenın yanınızda olmadıgını,olmayacagına ınananlardanım.okudukca herkesın adına ayrı,ayrı uzuldum.allahım yardım etsın,bı cıkıs kapısı versın.hem de acılen…
05 Eylül 2011 pm31 14:00
Merhaba Arkadaşlar üzülerek nerdeyse herkesin yazdığını okudum Nedir bu alınıp verilemeyen herkes mi dertli herkes mi boşanmak istiyor..Evli değilim 27 yaşındayım evlilikte nedir alınıp verilemeyen madem boşanılacaktı neden evleniliyor şaşkınım doğrusu..İnanın sizin yazdıklarınızı ve etrafımda yaşananları gördükten sonra evliliktende soğumaya başladım..Bir çoğunun ortak noktası sanırım maddiyat..Allah herkesin yardımcısı olsun ama gidişhat gerçekten çok kötü insan ister istemez üzülüyor doğrusu..Benimde oturdugum binada bir aile var boşanmak isteyen 4-5 yıldır aşırı şiddet ve geçimsizlik mevcut her gece bağrışma hergece gürültü ve polis artık bana bile gına geldiki ailenin çocuklarının piskolojisini bile düşünemiyorum en son dün gece koca katliam çıkarıyordu neredeyse komşu olarak biz zor yetiştik, adam 14 yaşındaki kızına bıçak çekermi sandalyeyle çocuk dövülür mü, ben bile şaşkınım ama gerçekten bu duruma o kadar aşina oldukki artık insan kabulleniyor..Boşanma davası açılmış ama davalar o kadar uzun sürüyor ve devlet o kadar yetersiz kalıyorki bu duruma eşler biribirini öldürdükten sonra bile davalar sonuçlanmıyor..Akşam karakolda nerdeyse polisi dövesim geldi size ne aile içindeki olaydan demesi yokmu bre densiz senin kız kardeşinin başına gelse ne yaparsın dedim cevap veremedi kaçacak yer aradı, müdahil olmayalımda insanlar biribirini öldürsün..Arkadaşlar demem o ki gerçekten zor bir süreç ve doğrudan yaşamadığım halde gördüklerimle çok yıpratıcı bir süreç oldugu izlenimi edindim Hepinize Allah kolaylık versin..
05 Eylül 2011 pm31 23:04
BEN DE ARTIK NE YAPMAM GEREKIYOR BİLMİYORUM 1988ALMANYA DOGUMLUYUM YEDİ SEKİS SENE ÖNCE UGRUNA ÖLÜMÜ GÖSE ALDIYIM BİRİ VARDI HAYATIMDA AİLEM KABUL ETMEDI ONUNLA EVLENMEME BENIM ONU UNUTMAM İCİN AİLEM BENİ AİLEDEN BİRİNE VERDİ BENDE BECBURIYETEN KABUL ETIM AİLE BASKISI ILE 19.10.2009 EVLENDİM DORU DÜZGÜN TANIMADIGIM BİRİ İLE İLK BASLARDA IYI GİDİYORDU AMA DAHA SONRA AİLESİ EVLİLİİĞİME KARİSMAYA BASLADI ARTIK ESİMLE ANLASAMİYORUZ SİDET BASLADI VE BANA AYLARDIR İSTEMEDIGIM HALDE SAHIB OLUYOR ONA KAARSI HİC BİRSEY HİSSETMİYORUM BOSANMA DAVASI ACICAM AMA NE YAPMAM GEREKIYO BİLMİYORUM İLK DEFA BASIMA GELİYOR ESİMDE DENGESİZLİKDE VAR BENİ KAC KERE EVDEN KOVDU EVİMDE HİC BİRSEYE DOKUNMA DEDİ VE BEN O BUNU SÖYLEDIYINDEN BERİ YEMEK YEMEDİM 3 YADA 4 GÜN OLUYOR VE BİR HAFTADİRDA HASTAYIM ALMANYAYA 5 AYDA BİR GİRİŞ YAPIYORUM AMA BU DURUMDA OLDUGUM SEHIRDE KİMSEM YOK AKRABAM AILEM KIMSEM CAN GÜVENLİĞİM BİLE OLDUGUNU DÜŞÜNMİYORUM BOSANMA DİLEKCESİNİ VERDİKTEN SONRA HALA SEVDİĞİM KİŞİNİN YANİNA GİDİCEM AMA AKLIM HALA BULANIK ILK DEFA BÖYLE BİRSEY YASIYORUM NE YAPICAM BİLMİYORUM BANA AKIL VERIN AİLEMİN YANINADA GERİ DÖNEMEM ORDADA BASKI GÖRÜYORUM OFF ALLAHIM SEN BÜĞÜKSÜN SEN BİZLERE YARDIMCI OL NOLURRR………..
10 Eylül 2011 pm31 00:43
benım evliliğimde bitmek üzere eşimin şiddetiyle,yalanlarıyla vede uygun olmayan cinsel ilişkiye beni zorlamasıyla sımdıde eve sabahlara karsı gelmesıyle bi cok olay yasadık devamlı kavga ediyoruz boşanmak istiyorum 1 oğlum var 3 yaşında bunun için nafaka alablirmiyim eşimin sigortası yok oturduğumuz ev de eşimin üzerine değil bu sebeple bana tazminat verebirmi ne yapmam gerkiyor alabilirmiyim çünkü boşanırsam maddi olarak mahvolurum bunun için bilgi verirseniz sevinirim
21 Eylül 2011 pm31 13:25
merhabalar. eşim ve ben anlaşmalı boşanma davası açtık. ancak bu zaman zarfında sorunlarımızı çözerek bundan vazgeçtik. duruşmaya gitmezsek iptal olur sanmıştık. ama şimdi 2. mahkeme var. ne yapmalıyız bir dilekçe örneği gösterebilirmisiniz lütfen. mahkemenin görüldüğü yerden taşındığımız için gidip söyleme imkanımız yok . bu yüzden. teşekkürler
25 Eylül 2011 pm31 07:13
haklısın sevgi yaa ben hep derim bende 7 sene çıktıktan sonra evlendim ve evlendiğim kişi sanki çıktığım kişi deyildi yaa ben diyorum evliliğimi kaldıramadı diye sevgi-saygı-oldumu her ilişkide o ilişki düzenli… insanlar eminimki boşanmak için evlenmiyor ama ne yazıkki yaşam şartları insanı ayrılmaya zorluyor
25 Eylül 2011 pm31 07:33
–ARKADAŞLAR ŞİDDET OLMASA SEVGİ-SAYGI OLSA ERKEKLER EŞLERİNE DEĞER VERSE SEVSE İLGİ GÖSTERSE KADINLARDA KOCALARI İŞTEN GELDİMİ LGİ GÖSTERSE BİR HOŞGELDİN DESE HERKES MUTLU OLSA BOŞANMALAR OLMASIN ….
25 Eylül 2011 pm31 07:37
MERYEM HANIM SİZİN DURUM BİRAZ KARIŞIK EŞİNİZİN SİGORTASI YOK VE OTURDUĞUNUZ EVDE SİZİN DEYİL BOŞANMANIZ DURUMUNDA ÇOÇUK VELAYETİNİN SİZDE KALAÇAĞIDA BELLİ DEYİL ÇÜNKÜ SİZİNDE HERHANGİ BİR GEÇİM KAYNAĞINIZ YOK SGK NIZDA YOK BU NEDENLE ÇOÇUK DEVLET GÜVENCESİNE ALINIR İLERLE BOŞANDIKTAN SONRA BİR SGK LI İŞE BAŞLARSANIZ ÇOÇUĞUNUZU TEKRAR BAKABİLİRİM VE MADDİ DURUMUM İYİ DİYE MAHKEMEYE DELİL SUNARSANIZ ÇOÇUĞUNUZU GERİ ALIRSINIZ AMA TEMENNİMİZ ANLAŞIP MUTLU OLMANIZ OLMUYORSADA BİRŞEY DİYEMEM…..
28 Eylül 2011 pm31 10:27
BULUNDUĞUNUZ İLİN BAĞLI OLDUĞU BARONUN ADLİ YARDIM BÜROLARI VARDIR, ORAYA MÜRACAAT EDERSENİZ SİZE ÜCRETSİZ AVUKAT TAHSİS EDEBİLİRLER
29 Eylül 2011 pm31 09:14
evet alabilirsin cocuk sende kalırsa eşin tazminat ödemek zorunda ve bakmakla hükümlü ilk önce bir dilekçe yazdıracaksın buda aile mahkemelerinde dışarda dilekçe yazanlar var sonra aile mahkemesine harc yatıralacaksın ve sonra eşine ayrı yaşıyorsan sana tebliğ gelecek bende boşanma davası açıyorum ve çocuklarım için sabrediyordum ama artık kendim için yaşıyacam ve çocuklarım için sizde öyle yapın hayat mutlu olmak için sizin yanınızda her şeyi hak ediyoruz
29 Eylül 2011 pm31 09:55
Sayın Derya,
Duruşmaya katılmamanız durumunda davanız düşecektir. Üç ay içerisinde yenilemezseniz dava hiç açılmamış sayılacaktır. Birşey yapmanıza gerek yok. Davanızın sonucunu mahkeme kalemini arayarak öğrenebilirsiniz.
02 Ekim 2011 pm31 18:14
davayı acmammış eşim.açıcam diyo ama ben boşanmak istemiyorum.mahkeme bize zaman verip onu evliligini yıkma diyebilirmi acaba.ve ben 3sene ev üstünde diyarbakırda kaldım oda suan orda kayınvalidemle hiç anlaşamadık ondan hep sorun cıktı bi aile kuramadık yani mahkeme benden tarf olurmu.eyer acılsada mahkeme ben izmirdeyim o diyarbakırda daha bir avukat bile ayarlayamadım.ben yuvamın kurtulmasını istiyorum ve suan cok çaresizim neyapmam gerek.yardımcı olurmusuz neolr?
03 Ekim 2011 pm31 10:49
merhaba arkadaşlar,
eşimle hiç bir konu üzerinde uzlaşmaya varamıyoruz,sanki farklı dillerde konuşuyoruz. onunla geçirdiğim her gün kendime olan saygım iyice azalıyor. sürekli eleştirilmekten sıkıldım. bende çalışıyorum ve evdede ondan yardım göremiyorum. mutsuzum ama bunlara rağmen asla onsuz yapamayacağım bir kızım var. Eşim beni mahkemeyi olabildiğince uzatacağını ve bu süre içerisinde kızımı bana göstermeyeceğini söyleyerek tehtid ediyor. akıl hastası olduğumu ve benim çocuk bakamayacağımı söylüyor. sizce ne yapmalıyım.
18 Ekim 2011 pm31 15:22
selam sizleri cok iyi anlıyorum bende 3 yıllık evliyim ama şimdi boşanıyoruz eşim babasının yanında ve davayı anlaşmalı acmak zorunda kaldım ben boşanmak istemiyorum ama eşim istiyor sırf onun mutlulugu icin boşanmayı kabul ettim.allahım herkezin yardımcısı olsun
21 Ekim 2011 pm31 12:36
ben 3 senelik evliyim dim yeni boşanacam ama avukat fln tutuk ama çok pasif çıktı çocugumu altı aydır göremiyorum ya ben ne yapacam yardım edin lütfen
25 Ekim 2011 pm31 12:02
4 yıl arkadaşlık 2 yıl hasret ve sonunda evlilik ve evlat bunlar değer biçilemeyecek seyler ancak eşim bu nimetleri iyi değerlendirmiyor benim aileemi bir kalemde sildi suan ayrıyız annesinde kalıyor kararsızım arkadaşlar ama ağır basan duşunce bu evliliği sonlandırmak tadım kalmadı
26 Ekim 2011 pm31 11:06
2001 yılında evlendim, bir çocuğumuz var 6 yaşında, eşim özellikle giyim kuşam noktasında benim düşüncelerime hiç değer vermiyor, ben buyum kabul edersen et, etmezsen değerlerinle özdeşleşen birini bul diyor. özellikle bayanlara soruyorum, yani sizce eşinizin giyim kuşamınıza yönelik düşünceleri sizin için kişiliğine bir müdahale midir? yoksa normal karşılanıp değerlendirilmeye alınması gerekir mi.?
erkek kullanıcılarada şunu sorsam, benim yerimde olsanız nasıl davranırsınız.
26 Ekim 2011 pm31 12:33
Sayın Buse,
boşanma davanız açıldımı, açıldıysa hangi aşamada? Çocuğunuzu görememe gibi bir durum söz konusu ise ve davanız açıldı devam ediyorsa, o mahkemeye bir dilekçe ile çocukla aranızda şahsi ilişki kurulması talebinde bulunun. Bu talebiniz derhal değerlendirilip bir karar verilecektir. Alınan bu tedbir kararına rağmen çocuk yine tarafınıza gösterilmiyorsa, icra müdürlüğü kanalıyla, icra memuru polis ve pedagog eşliğinde çocuğunuzu size verilen günlerde alabilirsiniz.
27 Ekim 2011 pm31 09:54
ben eşimle severek evlendim ama olmuyo 4 aylık evliyken başladı sorunlarve 3 senedir bitmiyo ayrılma kararı alıyorum özür diliyo ayaklarıma kapanıyo dönüyorum yne aynı sahneler aile yapılarımız çok farklı 1 çocugum var çalışıyorum çok şükür çocugumada kendimede bakabilirim rabbim kimsenin yuvasına huzursuzluk vermesin ama olmuyosa bitmeli 10 yıl sunra keşke o zaman boşansaydım demicem biticek herşey çok az bi zaman kaldı kafamda bitirdim herşeyi bu evlilik bi sınamaydı ve sınandım eşimin yüzünden birçok günaha grdim ve o günahlarım dan arınmak istiyorum artık ALLAHIM YARDIMCIM OLSUN eşim istemicek ayrılmayı ama biticek işte
09 Kasım 2011 pm31 23:50
Selamlar…
4 Senelik Evliyim. 1.5 Yaşında Oğlum var. Maddi Durumum İyi.Boşanma Davası Açsam Oğlumu bana Verirler mi. Oğlum İçin Evliliğime Devam Ediyorum. Yardım Bekliyorum.
11 Kasım 2011 pm31 15:14
Selamlar..
BEn 06,06,2006 yılım-nda evlendim 1,5 ay evvel işten çıkarıldım.Eşim 06,2011 tarihinden evvel aralıklarla çalıştı sonrasında çalışmadı.Çocuğumuz yok,Şu an geçim sıkıntısı çekiyorum evim kira işte bulamadım daha fazla borçlanmadan İstanbulun farklı bir ilçesine anne-babama ait eve taşınmak istiyorum,en azından orada iş bulana kadar kira v.s. gibi giderlerden borçlanmak istemiyorum,Eşim kesinlikle taşınmak istemiyor ve ayrılmak istiyorum ne yapmalıyım.Bana yardımcı olursanız içim rahatlayacak
Saygılarımla
14 Kasım 2011 pm31 06:52
ben 12 yıllık evliyim ama öncesi şöyle 6yaşında iken babam öldü.neyse 15 yaşıma gelince aile beni amcamın oğluyla nişanladı,tabiki istemedim nihayetinde hiç tanımadığım bi kişiyle kaçarak evlendim şimdi 2 tane kızım var ve eşim beni o kadar aşağılık bir duruma düşürdüki kimseye anlatamıyorum zaten hiç birbirimizide anlamıyoruz ve ben napıcamı bilemiyorum bugün dava için dilekçe vermeyi düşünüyorum ve sonrasını çok merak ediyorum allah kimseyi iftiracılarla karşılaştırmasın
14 Kasım 2011 pm31 08:52
Sayın Arif,
Sırf maddi durumunuzun iyi olmasından bahisle velayet tarafınıza verilmez. Çocuğun menfaatleri açısından en yararlı değerlendirmeler yapılır ve bunun neticesinde mahkeme velayet konusunda karar verir. Çocuğun yaşının küçük olması annenin bakım ve gözetimine ihtiyaç olduğunu gösteriryor. Sırf bu sebeple de velayet verilmez. Karşılıklı sunulacak iddialar ve çocuğun ruhsal ve bedensel gelişiminin kimin yanında daha iyi sağlanacağı hususu araştırılıp bunun neticesinde bir karar verilecektir.
14 Kasım 2011 pm31 09:00
Sayın Ayhan,
Boşanmak istiyorsanız eğer kanunda sayılan boşanma nedenlerinden biriyle mahkemeye başvurmanız gerekecektir. Bu konu aşağıdaki linkte anlatılmıştı. http://www.eyvahbosaniyorum.com/bosanma-sebepleri-nelerdir.html
Ev değiştireceğiniz ve eşinizin o eve gelmeyeceğinden bahisle sırf bu nedene dayanarak dava açılmaz. Ancak genel boşanma nedeni olan “evlilik birliğinin temelden sarsılması” nedenine dayanabilirsiniz. Hak kaybına uğramamanız için bir avukattan yardım almanızı öneririm. Şartlar uygunsa Adli yardım bürosuna da baçvurabilirsiniz. Tarafınıza avukat atanması için.
14 Kasım 2011 pm31 09:48
eliliğimizde iki yılı doldurmak üzereyiz.
eşim evle ilgilenmiyor benimle ilgilenmiyor. varsa yoksa ailesi. yahu para biriktirelim ev alalım diyorum yok. elinde avucunda ne varsa ailesine veriyor. ben aileme kuruş vermiyorum versem kıyameti koparır. kadınların çoğu mazlum rolö oynamayı öğrenmiş. yediim hakaretler aşağılamalar türlü. Diyorsunuz ki erkekler dövüyor. Yahu kadın karşıma geçiyor seni b…. cağım, erkek değilsin annen şöyle böyle. erkek ne yapsın. sinirime dokunuyor tutamıyorum kendimi tokat atıyorum 1 hafta bunun acısı ile kendi kendime ağlıyorum. beni bile bu noktaya getiriyor. 2 yıldır ailesine ne varsa yardım ettim. babası hastalandı koştum günlerce yanında yattım üstelik kendi oğlu yanında kalmazken. özel hastanelerde ameliyat ettirdim parasını verdim. Abisi üniversite harcını yatıramadı parasını verdim. Daha ne yapayım yine de yaranamıyorum yine de vicdansızım anlamıyorum bu kadınları ben. bana ailesinin benden daha ileri olduğunu, erkek bulurum ama aileyi bulamam diyecek kadar aşağılık bir insan. Yeter artık dayanacak taşıyacak gücüm kalmadı. ne oalcaksa olsun. Yarın bende dava açacağım. İyi niyetimden ne halllere geldim. Arkadaş yazmış bende sanki bir erkekle evlenmişim. Ne giydiğine ne gezdiğine ne halt ettiğine karışmıyorum ama yine yaranamıyorum. Sadece diyorum ki parayı biriktirelim, ev alalım millete verme. yok. parayı da almıyorum haa onda kalıyor. ben bütün maaşımı ev için harcıyorum k.kartı taksitler faturalar kuruş kalmıyor, o çıkıyor bana benim para mı harcıyorsun diyor deli olacağım yaaa. benim 2 yıllık karım bana para vermek zorua gidiyorda ailesinin masraflarını karşılamak kardeşine para vermek zoruna gitmiyor. çıldırmamak elde değil. Gelde şiddet uygulama
17 Kasım 2011 pm31 08:43
Merhaba
Ben 4 yıllık birliktelikten sonra 1 senelik evliyim ama bu evligim boyunca cok fazla üzüldüm , eşim bana göre neyapmak istedigini bilmeyen , karakteri yerine oturmamıs hemen hemen her konuda yalana basvurabilen biri ve ben onun yalanlarından bıktım ! sakince oturup konusabildigimiz tek bir konu dahi yok neredeyse ! Sohbet gibi başlayan tüm konusmalar anlayamadıgım bir bicimde gerek benden gerek ondan büyük bir tartısmaya dönüyor ve bu durumda bizde ciddi iletişimsizlik yarattı ! aslına bakarsanız ikimizde cesaret edebilsek boşanma sonrası yasayacagımız sıkıntılara 1 dakika düşünmeyecegiz gibi .. ben eskiden cok hatta asırı sakin bir insanken suan sadece antidepresan ilaçlarla sakin kalabiliyorum bu 1 sene benim ruhumdan coook seyi aldı götürdü , ben vajinusmus hastasıyım ve maddi imkansızlık dolayısı ile tedavi olamadım bazen bu sorunların sadece bundan kaynaklandıgını bile düşünebiliyor ve ozamanda kendime olan güvenimi tümüyle yitiriyorum .. Ve artık boşanmak istiyorum ne yapmam nasıl bir yol izlemem gerekiyor lütfen banada yardımcı olursanız sevinirim ..
Şimdiden teşekkür ederim ..
(not: ben ne nafaka nede evden tekbir esya dahi istemiyorum sadece cantamı alıp çıkıp gitmek istiyorum . nafaka olayının olmaması boşanmayı kolaylaştırırmı ? )
29 Kasım 2011 pm31 09:00
5 yıllık bırlıktelıkten sonra evlendık 4 yıllık evlıyız ama benı aldattı canım yanıyor acıyor affedemem
onun baskasına attıgı maılı gordum ”hep senı dusunuyorum ”yazmıs
bunu ona sordugumda o sıra evlılıgımız kotu gıdıyordu dıyor
her evlılıgın bocaladıgı zamanlar olur herkes o donemde eşini aldatmıyor
bende bosanma davası acıcam ancak hazır hıssetmıyorum kendımı ama en kısa zamanda halledıcem
30 Kasım 2011 pm31 15:21
ben işimden ayrilmak istiyorum şitdetli gecimzizlikten dolayı anne ve baba sösüne inanma ve mutsuzlik ve iki cocukgum var ama gerçekten ayrılmak istiyorum acele cevap ne yapmam gerekiyo yardimci olun
21 Aralık 2011 pm31 16:24
Ben 4 yıllık evliyim evliliğimin ilk dönemlerinden beri yalnızlık çekiyorum bunu ona anlatmaya çalıştığımda ise ben saçmalıyor oluyorum. Beni sevdiğini biliyorum ama bana karşı ilgisizliği artık hat safalara geldi. Oturup hiçbirşeyimi anlatamıyorum aynı evde iki yabancı gibi yaşıyoruz. Onun pcde oyun oynaması benim telefondan facebookta takılmamla akşamları kapatıyoruz
biliyorum belki saçma gelecek ama artık çok sıkıldım bu saçmasapan süren evlilikten. Evlilik demek hayatı paylaşmak demek değilmiydi benmi yalnış biliyorum. Biz evliliğimizde hayatlarımızı yaşıyoruz hayatlarımızı paylaşamıyoruz malesef. Bu sebepten kaç kez evi terkettim annemin evine gittim. Fakat ailemin sürekli git kocana dön kocana çevremin bana sürekli sen şımarıksın demesi mecburen dönmeme sebep oldu. En son dönüşümün üzerinden daha 10 gün geçti ama artık o kadar soğumuşuzki birbirmizden tahammül bile edemiyoruz birbirimize. Boşanma davası açmak için gitmiştim en son gidişimde ama farklı şehire geldiğim için ikametgahımıda almam gerektiiği söylenildi bunun içinde annem veya babam veya 18 yaşını geçmiş herhangi biriyle o evde ikamet eden (annemin evi) birini istedi çok saçma annemde gelmedi benimle bende dava açamadım mecburen döndüm. Ama döndüğüm günden beri günler birbirinden işkence geçiyo zaten evde konuşmayan adam tamamen yok oldu bende ona döndüm bütün gün yatıyorum. yataktan çıkmıyyrm akşam yemeğini bile zor yapıyorum iyice psikolojim bozuldu farkındayım. Yazmak istedim sadece paylaşmak istedim
çünkü ben 4 yıllık evliliğimde paylaşımın ne demek olduğunu anlayamadım
hep YALNIZDIM
10 Ocak 2012 pm31 02:13
bosanırken telefon kayıtlarına bakarlarmı..??
10 Ocak 2012 pm31 11:25
Sayın Katılımcılar,
Genelde ortak sorun boşanmak istediğiniz ancak ne yapacağınızı bilemediğiniz noktalarında. Bu konular sitemiz içerisinde http://www.eyvahbosaniyorum.com/bosanma-davasi-nasil-acilir.html konu başlığı altında ve yine http://www.eyvahbosaniyorum.com/bosanma-sebepleri-nelerdir.html anlatıldı.Buralardan faydalanabilirsiniz.
11 Ocak 2012 pm31 10:01
iyi gunler Sayın Servet Olcar ben oglumu sonunda aldım 9ayın sonunda cocugun uluslararası mahkeme ıadesınde oglumu hakımın kararıyla esırgeme yurdundan teslım aldım fakat gerekcelı karar yazılmadan oglumu yurtdısına cıkaramayacagımı soyledıler cunku daha onceden mahkeme tarafından yurtdısı yasagı konulmus gerekcelı karar dun yazılmıs daha bana ulasmadıgı ıcın ıcerıgını bılmıyoruz.suan turkıyede beklemekteyım fakat benım ısım evım herseyım orada kesın bosanma olmadan cocugu goturemeyecegımı soylemısler pasaport daıresınden anlamıs degılım bosanmayı beklersek 3 4 senede surebılır ben oglumu burda nasıl bırakırım ne olur benı aydınlatın ben tehdıt edılıyorum oglumu benden alacagını soyluyor korkuyla yasıyorum ve bıran once oglumu alıp donmek ıstıyorum bu yasak nasıl kalkacak ben oglumu kacırmıyorum ıkamet yerım bellı yurtdısında ve oglumun velayetı bende oldugu ıcınde onu yanımda goturmek hakkım degılmı yardımcı olurmusunuz
11 Ocak 2012 pm31 12:37
bende 2yıllık evlıyım esımle kacarak evlendım hemen cocuk yaptım bıırmuddet kayınvalıdemle oturduk ılk aylarda hersey cok guzel gıderken sonraları esım bnı aldatmaya basladı kac sefer yakaladım herseferındede benım yuzumden oldunu soledı bende bosanmak ıstıyorum ama yapamıyorum maalesef hala sevıyorum bırde benı aılesı tehdıt edıo bebegım 3 aylık onu elımden alacaklarını soyluyorlar sızce ayrılma esnansında bebegımı benden alabılırlermı lutfen yardımcı olun bana
15 Ocak 2012 pm31 16:27
8 yıllık evliyim. 7 yaşında kızım var. artık bıktım. hakaretinden, surat yapmasından herşeyden bıktım. elimden geleni yapıyoum ailem için. gece 4 te işten geliyorum, akşam kendi yediği sofrayı neden toplamadın diye bana saldırıyor. dayanacak gücüm kalmadı. hiç aldatmadım onu. oda beni biliyorum ama hayat çekilmez bir halde. zaten ayrı odalarda yaşıyoruz. yüzünü görek bile istemiyoum. çocuğumu çok seviyorum. çocuğun bende kalacağını bilsem 1 sn düşünmem anında boşanırım. Çocuğun bende kalma garantisi varmı acaba bilemiyorum.sigortalı bir yerde kendisi. çalışmıyor ama primlerini ben ödüyorum.
31 Ocak 2012 pm31 12:07
Bende 3 sene önce evlendim eşim cok iyi biriydi ama evlendikten sonra cokk degişti.Ailem cokk dedi evlenme hayır gelmez üzülürsün diye bütün akrabalarımı ailemi karşıma aldım ama degmezmiş onun icin şimdi boşanmak istiyorum ama vukatsızda boşana bilirmiyim kolay olurmu bi fikri olan varmı…….
09 Şubat 2012 pm31 01:07
yalnız yaşıyan biriydi sevdim evlendik,seneler oldu asla aldatmadım.4 yaşında oğlum var.2 senedir bana çektirmediği kalmadı.ama hep haklı havaları bitmedi,ailece gorüştüğümüz birisinden güzelim canım gibi karşılıklı msj lar gördüm,beynimden vurulmuşa dondüm,aldatıyorlar beni kanaati oluştü,işe giderken pğlumun bab gitme işe beni bırakma demesi beni öldürüyor,bazen intihar,bazen cineyet,bazen kaçış diyorum,çoçuk elimi ayağımı bağlıyor,nasıl çıkılır bu işin içinden anlayan varmı,düşünecek mantık kalmadıda.kafayı yedim galiba.offfffffffffff
14 Mart 2012 pm31 17:03
iş güç sahibi olamama,dayak ve hakaret,sahip çıkmama,aileye karşı korumama,aldatma biraz önce okuduğum bu sebeplerin hiçbiri bizde yok.Ama olmayınca olmuyor.
Bu noktaya geleceğimi tahmin bile etmezdim ama davayı açmak zorunda kalıyorum.
Herkese şimdiden geçmiş olsun.
15 Mart 2012 pm31 01:09
Bende 4 ay evli kaldım,boşanma davam sürüyor, ama benim yaşadıklarımı eminim hiç biriniz yaşamamışsınızdır, çok acı bir durum, sevdiğiniz insanın aslında sizin o güne kadar yaptığınız hiçbir fedakarlığa değmediğini görmek öyle üzücü ki.Ben hertürlü sıkıntıyı çektim, küfür,hakaret,psikolojik bozukluklar,dengesiz hareketler,yalanlar,cimrilikler,ailemi ve beni maddi manevi sömürmeler,kayınvalide iftirası da gördüm,görümce iftirası da ve en son eş iftirası da,Allah herkese yardım etsin, benim ailem bana sahip çıkıyor, şuanda mutluyum,tek üzüntüm, neden bu hatayı yaptım diye düşünüyor ve bunalıyorum bazen.Ve birşey tespit ettim, bunu aktarmak istiyorum size, bire bir kendim yaşadım,evlenecek olanlar buna çok dikkat etsinler, bir kadın olarak asla maddi ve kültürel olarak kendinizden daha aşağıda olan biriyle evlenmeyin, siz ne kadar bu duruma özen gösterseniz de erkek bunu kabullenemiyor ve ağzınızdan çıkan her kelimede onu aşağıladığınızı düşünüp devamlı sizi ezmeye çalışıyor, ve eziyor da. Ailesi de destek oluyor tabii, sonra evliyken bana sen haklısın diyen ailesi,kendi kardeşlerinin sorunlu olduğunu,kendi yaşadıkları olaylarla örneklendirerek anlatan kardeşleri,anne babası, boşanma davası açtığında kendi oğullarını tutuyor falan filan..
Herkes kendi yaptıklarından sorumludur öyle değilmi,
ben bu azaplı evden kurtulduktan sonra yeni hayatıma başladım, eskisinden çok daha güzel oldu hayatım, demekki Allah bir kapıyı kapttığında bin kapıyı açıyormuş.
15 Mart 2012 pm31 01:14
buse çok doğru bir şey söylemiş Allah bir kapıyı kapatır bin kapı açar, siz çok güçlü bir kadınsınız bu çok belli ve olgun bir insan olduğunuz da olayları aktarım şeklinizden belli oluyor, umarım en kısa zamanda ayrılırsınız,ama kendinizi tedavi etmişsiniz bu çok belli oluyor, darısı tüm ayrılanların başına..
15 Mart 2012 pm31 01:21
Ben 3 yıl süren bir evliliği biten bir insan olarak, yaşadıklarım belki diğer insanlara faydalı olabilir amacıyla yazıyorum. Görücü usulü evlendim, eşimi annem seçmişti, eşim çok sevecen, sessiz,uyumlu ve sevgi dolu bir insandı, neden böyle oldu bilmiyorum ama, bende onu çok seviyordum, oda beni, Ayrılalı 1 yılı yeni geçti ve ben bunu ilk defa itiraf ediyorum ki, onu çok ama çok özledim, ve şuanda onun yeni bir hayata başladığını bildiğim için geri dönemiyorum, özür dileyemiyorum, hiçbirşey yapamıyorum, giden mutluluğuma arkasından bakıyorum sadece. Çok güzel bir evliliğimiz vardı, eşimle çok güzel anlaşıyorduk aslında, ama aileler araya girdi, daha doğrusu eşimin yaptığı herşeye muhalefet olmayı başarı olarak gören annem devamlı eşime zulmedip, onu üzmeye başlayınca, ve bu konuda eşim bana her dönüp, annen bana bun neden yapıyor? dediğinde, annem haklı dediğim için, eşim devamlı yanlız,savunmasız ve haksız duruma düşürdüm, böylece benm korumam gereken eşimi, mecburen ailesi korumak zorunda kaldı, ve her tartışmada eşimle birlikte ailesini de kırmaya başladım, bana ve anneme çok sabretti, ama ben gözümün önünde olan herhangi bir olayda bile annnemin ne derece haksız olduğunu gördüğüm, bldiğim halde, hep annemi destekledim, ve en son şubat ayında eşim evden üm eşyalarını alarak ayrıldı, ve dava açtı. Tabi annemin siniri bitmedi,bunca yaptığımız eziyetin üstüne birde dava dilekçelerini süsledik, annemizi ve kendimizi haklı gösterdik, tüm suç karşı taraftaydı, çok kötü bir insandı vs. Olmayan şeyler yazıld, olanlar çarpıtıldı, annem kurguladı, biz yazdık, ama tutmadı, eşim benden nafaka ve tazminatla ayrıldı,
sorun şurda ki, o günler de ailem hep yanımdaydı, abilerim destek çıkıyordu, boşa oğlum bu kızı diyorlardı amma velakin, benim eşimin onlara yaptığı hiçbir saygısızlık yada kötülük asla dokunmamıştı, ama hepsi birden sanki yıllarca eşimden dayak yemişler gibi konuşmaya başladılar eşim hakkında, beni yanlız bırakmıyorlardı, hobaaaaa elimizden geleni arkamıza koymuyoruz, iftiralar atıyoruz falan.
Dava yı yine de eşim kazandı, ve boşandık bitti
sonra ne oldu biliyor msunuz
Etrafımda bana o akılları veren ne annem, ne abim, ne kız kardeşim, kimse kalmadı, tek başıma kaldım, borç içinde kaldım, borç isteyecek kimsem yok, halbu ki evliyken kayınpederimden çok borç almıştım, kimse manevi olarak destek çıkmaz oldu, halbu ki eşim bana en zor günlerimde destek verirdi altınlarını verirdi, sevgisin verirdi,……….
Şuanda nasıl pişmnım biliyor mususnuz?
bir daha hayata gelsem, eşimi asla bırakmazdım, anneminde ağzına bakmazdım, kimse eşinizden daha kıymetli değil bunu unutmayın, herkes dış kapının dış mandalı.
Evlilik birliği içinde eğer, eşinizle bir sorun yaşadığınzda, kendi aileneizden bazı insanlar
evet sen haklısın, yapabileceğin hiçbirşey yok, boşan, sen daha iyilerine layıksın, boşver, sen herşeyi yaptın,sende hiç suç yok, bak o suçlu vs…. konuşuyorlarsa, bilin ki o insanlar sizin düşmanınızdır, çünkü hatasız insan olmaz, bir sorun yaşandığı zaman ,insan önce kendi insanına kızar, düzeltebileceklerini düzeltsin diye, yok sen haklısın diyorsa, o insandan sana fayda yok, sonunda yanlız kalan ben oldum, eşim yeni bir hayat kuruyor, çok mutluymuş duydum. içim kan ağlıyor, annemin vicdanı rahat mı acaba çok merak ediyorum, bunu yüzüne hiç vurmadım ama, yuvamı yıktı. ve bunu yaşamış bir insan olarak, bir erkek olarak, eşine sahip çıkamamış bir erkek olarak söylüyorum, bu ülkede kadınlar eşlerinden gördükleri şiddet kadar da kaynana dan görüyorlar ve biz erkekler onları, en kıymetli varlıklarımızı annelerimizden koruyamıyoruz.
16 Mart 2012 pm31 18:12
merhaba.
eşimden boşanmak istiyorum.önceki tartışmalarımızda anlaşmalı boşanmaya falan uzlaşmaya çalışıyorduk fakat vazgeçiyorduk.Ama artık caymayı düşünmüyorum ve dilekçeler vs. araştırmaya başlayınca eşim baya sinirlendi,öyleki;anlaşmalı boşanmadan falan umudumu kesmem gerekecek kadar sanırım.adli yardım barosundan avukat talebinde bulunmak istiyorum ama buna gerek kalmadan da halledebilirsem bir an önce olsun bitsin istiyorum.bir çocuk annesiyim ve birde altı aylık hamileyim.çocuklarımın velayeti istirak nafakası bunları talep edip almak istiyorum inş. eşim zaten eve çok erken gelen bir insan değildir yani onu özgürlüğüne bırakıp oturmakta olduğumuz evde kalmaya devam etmek istiyorum çocuklarımla birlikte. evimiz aile apartmanı yani eşimin ailesinden oluşan bir dairede oturuyorum ama evin resmi işlemlerde göründüğünü sanmıyorum.evlenince iki yıl kadar kayınvalidemlerle kaldık iki sonra kendi çabalarımzla ve mihir olarak alınan ziynet eşyalarını bozdurarark evimizi yaptk.ben bu evde kalmaya devam etmek istiyorum ve dava dilekçemde bu ziynet eşyalarımıda isteyip idteyemiyeceğimi öğrenmek istiyorum.bu şekilde isteyemiyorsam manevi tazminat,yoksulluk yada başka herhangi bir nafaka şeklinde geri almam mümkünmü.bu davayı anlaşmalı olarakmı,şiddetli geçimsizlikmi,evlilik birliğinin sarsılması olarakmı açabilirim öğrenmek istiyorum.şimdiden teşekkürler..
28 Mart 2012 pm31 02:28
aranızda bir çocuk varmıydı
28 Mart 2012 pm31 02:35
Bende izmirliyim ve diyarbakıra evlenerek geldim. Şimdi ayrılmak istiyorum. Siz neden ayrılıyorsunuz?
17 Nisan 2012 pm31 17:10
Yorumların hepsini okudum da erkeklerimiz erkek duruşunu ne kadar bozmuş. Nerde eşine sahip çıkan, koruyan, kollayan, seven, sayan, şefkatli, güven veren yiğitlerimiz. Kaç kişinin çocuğu şiddet sebebiyle vefat etmiş, sorumsuzluklar, ilgisizlikler, yalanlar, fazlaca şişirilmiş erkeklik egosu…
Bizim erkeklerimize ne olmuş böyle…Aile her zaman kutsal ama maalesef erkekler ve ne yazık ki anneleri bunun bilincinde değiller. Yazık!!!
09 Mayıs 2012 pm31 11:51
Bayanlar sözüm size ;
Hiç birirniz eşinize saygılı davranmamışınızdır 3-4 aylık evlisiniz ve eşim şöyle eşim böyle diyosunuz ayıp yaptığınız. Biraz erkeklerinize ilgi gösterseniz onlar zaten hemen yumuşar. Hiçbiriniz bişey yapmadan ne bekliyosunuz. Erkekler ilgiyi alakayı sever pohpohlanmayı sever. bunları unutmayın !
09 Mayıs 2012 pm31 21:30
Sözüm sana Hacı Ahmet ;
Hiçbiriniz saygılı davranmamışsızındır diyerek tüm bayan arkadaşlarımızı zan altında bırakmasaydın keşke lakin tüm bayanların saygılı olmadığını nereden biliyorsun o sırada orada mıydın? Genel olarak söylemek istediklerinde haklı buldum seni ama lütfn biraz özveri, lütfen.
Ayrıca bu konuyu yaşan bilir yani, kolay değil.
11 Mayıs 2012 pm31 08:01
Ağzınıza yüreğinize sağlık Sevda hanım.. Okudukça insanın yüreği parçalanıyor değil mi, hadi biz bu yanlışları çekiyoruz, katlanıyoruz, ayrılıyoruz da o masum çocukların günahı ne
11 Mayıs 2012 pm31 08:32
Ali bey, hatalı davranmışsınız ve bunun bedelini de ödemişsiniz. Ama en azından hatalı davrandığınızı anlamış ve buradanda paylaşıyor olmanız çok güzel bir davranış, buradan yazınızı okuyanlara bir nebze ışık tutabilirseniz ne mutlu. Bazen bir “haklısın” sözü bile o kadar iyi geliyor ki., en azından haklı olduğumu biliyor ama ailesine karşı bişey yapamıyor diye rahatlıyorsunuz. Tabi sürekli aynı hataları yapıyorsa o haklısınında o zaman anlamı kalmıyor. Keşke,eşinizin değerini, o sevgisinin kıymetini zamanında bilseymiştiniz; umarım eşiniz bu yazınızı okumuştur, artık iş işten geçmiş ama eminim yüreğine bir parça su serpilir onun da.İnşallah bizim eşlerimiz ayrılmadan önce hatalarının farkına varırlar da, sizin düştüğünüz duruma düşmezler.
11 Mayıs 2012 pm31 11:34
Buradan site yönetimine seslenmek istiyorum; 15 mart 2012 tarihinde Ali Beyin yazısını herkesin görebileceği okuyabileceği bir sayfa da yayınlasanız ne iyi olur, mutlaka ki boşanmakta olan bey ve bayanlara faydası olacaktır. Şimdiden teşekkür ederim..
21 Mayıs 2012 pm31 20:33
eyyy bayanlara seslenen erkek ;
evlendikten 1 hafta sonra kırathane delisi bi adam olup,6 sene boyunca işten eve gelip üstünü değiştirir değiştirmez hooop kırathaneye giden ve 23:00 den önce evine gelmeyen bir erkeğe ne şekilde ilgi gösterilceğinide seslensen bize,he bide hafta sonlarıda kahvaltı sofası toplanmadan bile kırathaneye zıplayıp yine gece 23:00 den önce gelmediğinide unutmayın ve 6 yıl gibi bir zamanıda
23 Mayıs 2012 pm31 12:32
Merhaba
9 yıllık evliyim ama malesef artık daha ne kadar fedakarlıkla bu evliliği sürdürebilirim bilmiyorum. Daha evlendiğimin 2. günü tokatla başladı herşey 7 sene boyunca inanılmaz dayaklar yedim, ama hep güzel kızım için sabrettim ona sarıldım, ona sığındım.19 günlük lohusayken yediğim dayağı hiçbir zaman unutamam komşularım elinden aldılar. Nedeni ise ne yemek yaptığımı sorduğunda sen ne istediysen onu yaptım demem, neymiş doğru dürüst söylemememişim. Her akşam içiyor sadece perş. günleri hariç oda cumaya gittiği için ama cumadan çıkınca içmeye başlıyor. Ben ne kadar söylesemde bana onunların yerleri ayrı ayrı diyor…Eve saat en erken saat gece 01:00de geliyor.Ne kocalığından nede babalığından bir haber.Kızıma daha birşey aldığını herşey bir yana kızıma sarıldığını görmedim. Zaten kızım bile artık onu sevmediğini herkese (kocamın annesine dahi) açık açık söylüyor. Sevgi göstermeyince ben ne kadar söylesemde olmuyor işte…..Ben boşanmak istiyorum ama bunu ona söylediğim zaman dayağın alasını yiyorum. Sen beni bıraksan bile ben seni bırakmam diyor. ne yapıcam nereye sığınıcam bilmiyorum onun için bir sürü fedakarlıklar yaptım. 33 yaşına kadar borçsuz yaşadım kredi nedir banka borcu nedir bilmedim ama onun vurdum duymazlığı yüzünden sırf o kirayı veremedi diye 5 milyar lira kredi çekip eline saydım. Daha sonra tekrar işleri bozulunca maaşını doğru dürüst alamadığı için tekrar 6 milyar kredi çektim yine gerizalı ben onun eline saydım. Ama gelin görünki paranın 5 kuruşunu görmedik kızımla beraber. Ne yaptı kimle yedi bilmiyorum.Artık zaten umursamıyorum ben kendi başımın çaresine bakmayı öğrendim 4 senedir çalışıyorum kızımın okul harcı ve krediyi tıkır tıkır ödüyorum en azından onunla muhatap olmuyorum. Bir de onu artık evimde görmesem daha huzurlu ve mutlu olacağımı biliyorum şu mübarek aylarda tek duam bizden çooooookkkkk uzaklara gitmesi ve bizi rahat bırakması…
30 Mayıs 2012 pm31 05:35
MERHABALAR 29 NİŞANLANIP AYRILDIM ŞUAN 38 YAŞINDAYIM VE HALA BULAMADIM DOĞRU VE BANA UYABİLECEK İNSANI ZOR KARAR,BURADAKİ YORUMLARI OKUDUKTAN SONRA İNSANIN EVLENESİ GELMİYOR
01 Haziran 2012 pm31 14:24
merhaba ben 3 yıllık evliyim ve eşim ile bir türlü anlaşamıyoruz. aslında anlaşamama da değil ama nedeni bilemiyorum. eşim beni koca yerine koymayı bilmiyor . bir iş yaparken ben bilirim ben karar veririm dercesine hareket ediyor. buda benim zoruma gidiyor. ben bir erkek olarak hiçbir zaman eşime karşı şiddet uygulamadım. yaptığı davranışlara rağmen hep ılımlı yaklaşmaya çalıştım. ama artık dayanacak gücüm kalmadı gibi hissediyorum. yaptığı her davranışta tamam bu sefer bitti diyorum ama daha sonra düşünüyorum ve ondan vazgeçemiyoru. oda bunu bildiği için aynı hareketlere devam ediyor.cinsellik desen zaten evleneli daha doğru düzgün cinsel hayatımız olmadı. ama buna rağmen ben eşimi aldatmaya teşebbüs etmedim ve etmemde. varsa yoksa ailesi. onun için ailesi herşeyden benden bile önemli ailesi söz konusu olduğu zaman benle boşanmayı bile düşünüyor. tabi aileside destek çıkıyor gibi geliyor. çünkü kendi ayakları üzerinde durmayı başarıyor. onlara yük olmayacağını onlara faydası olacağını biliyorlar. olabilecek bütün yolları denedim artık bilemiyorum sanki benimde ona karşı olan sevgim azalıyor gibi geliyor karar veremiyorum. allahım inşallah bizlere dayanma gücü verirde yuvalarımız bozulmaz.
07 Haziran 2012 pm31 18:59
Aynı durumdayız ismail kardeşim ALLAH (cc) bize sabır eşlerede kalp yolunu gosterir inş.
13 Haziran 2012 pm31 14:49
Dertli olan bayan arkadaşlara bakıyorum hepside eşinden şiddet görmüş.benim eşim ailesini sık ziyaret etmesini engel olduğum için kayın validem gelip evimden aldı götürdü.benim göndermeme sebebim ise bana ve aileme ısınmasını çabuklaştırmaktı ama eşim kendince benim onun ailesine gitmesini engellediğimi düşündü ve gittiler. ben hiç bir işlem yapmıyorum sadece allaha havale ediyorum etme bulma dünyası bu gün edenler yarın muhakkak ki bunun bedelini ödeyecekler.dövme yok, kötü söz yok, küfür yok, ama istiyorlarki eleştiride olmasın uyarıda da bulunulmasın fazla yüz verdik astar istediler gibi
03 Temmuz 2012 pm31 21:54
hepimiz aynı durumdayız bize kim destek olcak?
06 Temmuz 2012 pm31 20:16
merak etme aynı dert bendede var sadece belli bir harç yatırıyon sonra dava açabilirsin ama adli yardım diye birşey var adliyeye git öğren sana barodan avukat talep ederler
16 Temmuz 2012 pm31 20:40
Boşanma düşüncesi kafasında oluşan herkes bilgisayarı alıp önce bu gibi sitelere içini döküyor çıkış yolu arıyor, benim hikayem herkes gibi çok özelliği yok ama ben evlenmeden önce 3.5 yıl süren salya sümük kader ayırdı tarzı bir ilişkiden sonra eşimle tanıştım hani teselli bulursun doğruyu ararsın tarzı. 33 yaşındayım 5 yıldır evliyim eşim 38 yaşında, ilk zamanlar doğru ilişki nedir neden insanlar ayrılır dan başladık kafamız uydu hadi evlenelimmi dedik ve evlendik çok ani oldu hatta eşimle birlikte olduğum günün ertesi günü nikah dairesine gittik tabiiki düğün istemeler sonra oldu ben yabancı sermayeli bir şirkette o ise 657 devlet memuru zaten bütün sorunda bu evliliğimizin ilk yıllarında temizlik yapmaması 3 yıl bir fiil temizlik yemek işlerini ben yaptım kışları annem veya kardeşim gelir hep. Herzaman bahanesi hazırdı hamileyim psikolojisi emziriyorum psikolojisi birşeyi yerden kaldırmamış, en ağırıma giden ise tuvaletin sifonunu çekmemesi en büyük kavgam bu 2 saat önce işten çıktım kendi zaten sömestır tatilinde çocukları aldık parka gittik büyük kızım üst baş batık küçüğü altı dolmuş hava sıcak eve geldik çocuk arabası falan tabiiki ben taşıdım ter şıpır şıpır hepimizde büyük kızı ikna ettim banyoya girdik küçük ağlıyor sesleniyorum ufaklığın altını al tembellik diz boyu umrunda değil çocuk açmış tokmuş kendi karnı daha önemli ve tuvalet gene aynı sıvanmış sinirime hakim olamadım mıçtığın yeri temizle dedim bağırarak yalan yok inatçılık ve tembellik diz boyu ya keçiler köprüde misali geri adım atmıyor ve temizlemiyor yalan yok bol etine poposuna vurdum temizle şunu yok diyorumki temizle yok, iyi büyük kız yıkandı küçüğüne gidiyorum ağlıyor bunu tuvalete kapattım zorla yalan yok, tuvaleti temizle sen bağır çağır mahalleye imdaat de polis çağır, buraya kadar güzel polis geldi küçük çocuk elimde ağlıyo mamasını yapacam, polis karakola gelin diyor bende memur bey benim çocuğuma mama hazırlamam lazım bekleyin soğuk su ikram edeyimmi diyorum neyse küçüğe mamasını içirdim terler şıpır şıpır gidin bana resmi yazı getirin diyorum bu çocuğu yıkayacağım bu halde klimalı yere çocuğumu getirip hasta edemem polisler gülmeye başladı bir memura sordum karın tuvalete gidince sifonu senmi çekip temizliyorsun güldüler aranızda halledin deyip gittiler.
2 çocuğuma bakacak kadar gelirim var çocuklarıma annem yada kızkardeşim bakabilir evimiz banka kredisiyle alınmış zaten ikimiz ortak ödüyoruz, ben çocuklarımdan ayrılmak istemiyorum, bu kadın pis ve sorumsuz tembelliğinden çocuklarıma bakmıyor, ailem daha iyi bakar diyerekten jet hızıyla boşanabilirmiyim ?
Defalarca bu tembelliğinin bi rahatsızlık olabileceğini hatta birlikte gizli şekerde dahil hastaneye gittik vitamin ler aldık bu tembellik ırsi bişey sanırım aileside öyle varsa yoksa açsa yemek ye çocuk açmış hasta olmuş umrunda bile değil
ne yapmalıyım biri bana akıl versin sevgi ve cinsellik zaten bitmişti bana çok mantıksız geliyor sırf iki çocuğum mutsuz olacak diye böyle bir kadına tahammül etmek polis olayından sonra son damlada taştı.
lütfen avukat yardımı , davayla falan uğraşmak istemiyorum nafaka falan parasal bi sorunumuz zaten yok ne yapmalıyım çok uzattım çünkü uzar giderrr…
kestane kebap acele cevap.
01 Ağustos 2012 pm31 18:47
peki boşandın mı sevgi bende senin sürecini yaşıyorum
01 Ağustos 2012 pm31 18:53
vay be herkesin derdi farklı farklı gibi gözüksede evlilik yalanmış..
09 Ağustos 2012 pm31 13:13
ama maalesef her şey çok geçken anlaşılıyor kör ölür badem gözlü olur evlenmediye tekrar birleşin ailenizi de unutun artık
30 Ağustos 2012 pm31 08:13
ben 11 yıllık evliyim biri engelli 2tane çocuğum var evliliğim boyunca hep şiddet hakaret gördüm çocuğumun rahatsızlığını hiç bir zaman kabul ettiremedim … tek çağrem çcuklarımı alıp tedavisini yaptırmak için başka bir şehire gittim bir sürü sıkıntılarla karşılaştım sonra arada bi geldi olan bağlarda koptu hakaretler yerini iftiralara tehtitlere bıraktı şuan heran başıma ne gelicek die bekliyorum çocuklarımdan ayrılamam onlarsız nefes alamam şuan 25 yaşındayım ne işim ne mesleğim var ne yapıcam bilemiyorum tek bildiğim şey artık onun nefes aldığını bile bilmk istemiyorum ben ne yapıcam bir fikri olan varmı?
13 Eylül 2012 pm31 11:16
sevginin olmadığı yerde saygı da olmuyo.tehditlerdende korkma bence sesi çok çıkan insandan hiç birşey olmaz.
25 Eylül 2012 pm31 07:18
selam arkadaslar evlilik aslında cok güzel şey ama en önemlisi anlasabilmek benim kadında alevi ben macurum ne anlaşabiliyoruz nede konusabiliyoruz allah belasını versede kurtulsam sizin anlayacagınız arkadaslar herşey 4 duvar arasında belli oluyor
25 Eylül 2012 pm31 10:41
mrb offf diyorum çünkü beni kimse anlamıyo.3 yıldır evliyim ve bir kızım var.eşim eve sadece akşamları yemek yemeye ve uyumaya geliyo.pazarlarıda bekar adam gibi hep dışarda.içkisi kumarı yok şükür ekmeğimizde var ama ne bana nede çocuğuma karşı ilgi sevgi sevkat saygı hiçbiri yok.üstelik kendi annemde onunla bir olup ye iç yat kocayı ne yapacan diyorlar.bıktım artık bende boşanıcam.annemin evindeyim burda rahat değilim ama ne yapayım.
23 Kasım 2012 pm31 20:46
mrb öncelikli ben henüz öğrenciyim ama hernekadar öğrencide olsak artık yarı hukukçu sayılırız. 3 ay aynı evde kalmamakla boşanma gerçekleşmez 3 yıl olması gerekiyor, buna rağmen bunun bile belli gerekçeleri olması lazım. siz en iyisi işini bilen insanlardan yardım alın va hatta düzelme umudu varsa çaba gösterin
03 Ocak 2013 pm31 19:09
bende 1.5 yıllık evliyim çok mutsuzum hayattaki en büyük pişmanlığım evlenmek oldu soğudum evlilikten ailem istememişti haklılardı boşanmak istiyorum
03 Ocak 2013 pm31 19:11
boşanmak istiyorum hemde çok
03 Ocak 2013 pm31 19:12
evlilik kurumu gereksiz
06 Ocak 2013 pm31 07:51
Sanırım rabbim bu dunyaya herkesı ımtıhane gondermıs kımı esıyle ımtıhan verıyor kımı evladıyla…İmtihanı yarıda bırakıp kaçmak olmuyor..Benım sıkıntım esımın anneme hırsız demesı ve sureklı olmus babam dahıl kufurler etmesı…Kım olsa bırakır ben ıse cocugumun babasız buyumesının zor olacagını dusundugumden bu gucu kendımde bulamıyorum…Son çare de benim fikrim biliyorum ama Harekete geçmek için uygun zaman kolluyorum…
16 Ocak 2013 pm31 13:24
22 yıllık evliyim sevmeden evlendim,dayak,hakaret,borç arkamda Allah tan başka destekçim yok son olaylar bardağı taşırdı boşanacağımcam diyorum öldürmekle tehdit ediyor annesi bile onu istemezken ben bu kadar yıl nasıl kahrını çekmişim hayret ediyorum kaldıki nasıl hareket etcem nereye başvurcam bilmiyorum internetten araştırıyorum fakat çok net bir bilgiye henüz raslamadm.hakkımı hukukumu bilemem lazım ama nasıl???
11 Şubat 2013 pm31 23:28
bende senin basına gelen hernevi sorunu yasadım ve 12 eylül 2012 de evlendim dügünde sütudyoda her an kavga hazırdı ve neticede hep düzelir umudu ile evlendik hep gelin psikolojisi dedim amma kendimi avutmusum neticede 3 gün sonra ailesinin zoru ile ilk geceyi yasadık ve ogeceden sonra 17 gün kendini eve kilitledi 24 saat telefonla konusmus neyse beni gün gün evden uzaklastırdı ve ben annemlerde yasamaya basladım 2aralık sabahı bi baktım kapı açık içeri girdim evde yok takıları ve dugunde biriken paraları alıp kaçmış hemen karakola gittim seyir halindeki otobuslere baktırdık ve yakalattım neyse daha çok uzun bende kafa şişiriyorum bugün davayı açtı 72 gündür yok 3 tane üçüncü zad sahit ve olabildiği kadar aileden sahit buldum 3 casede bosanacagım karsı tarafın suçunu kesin kanıtlayabilirsen siddetli gecimsizlıkten açmak en dıgrusu
11 Şubat 2013 pm31 23:42
ben çanda yasamaktayım esim kaçtıgında erken ayıktım neyseki yakaladık çok uzaga gidememiş biga emniyete aldılar bende gittim tabi bi baktım gözü morarmıs karakolda görevlilere sordum gözüne ne olmus die sen dövmüssün dediler sasırdım kaldım iftira bu kadar olur beni 3 gün eve almadıgını ve yalnız yasadıgını kanıtladım sahitlerim hazır hayırlısı ile 5 nisan yeniden dogacagım herkeze allah yardım etsin bunlar allahın taktiri kafanıza takmamaya çalışın yine söylüyorum soyadınız farklı olan en az 2 sahit ve aileden 3 4 tane sahidiniz varsa şiddetli geçimsizlıkten açın davayı tüm davalara ücret aynı gibi ama en kesin netice siddetli gecimsizlık avukata gerek yok bunuda yabana atmayın avukat sadece paranızı savunur
07 Nisan 2013 pm31 17:50
1979 yılında evlenim bu evlilikten iki çocuğum var 15 yıldır eşimle şiddetli geçimsizliğimiz var bugün düzelir yarın düzelir çocuklarımız büyüsün belki daha iyiolur diye sabrettim baktım zor 10 yıl önce odalarımızızı mecburen ayırdım fakat aynı evde bazen zaman zaman aylarca konuşmadık baktım çekilmiyor üç yıl önce evi terk ettim fakat evin ihtiyacı olan giderlerini karşılayacak olan parayı veriyorum fakat yaşımın gereği ayrılıp kendime yeni bir düzen kurmak istiyorum gel boşanalım diyorum kabul etmiyor araya çocukları koydum biri ondan taraf boşanma diyor diğeri ortada en acil olarak nasıl boşanabilirim bana cevap verirseniz sevinirim